III TROBADA CATALANA TINGUEM CURA DEL PLANETA

La Laia Aguado, l’Albert Badía, l’Alba Barcons i l’Agustí Codina, com a representants del col·legi aniran el dilluns 29 d’abril a Barcelona a la Trobada Catalana del procés Tinguem   Cura del Planeta. Aquest és un procés el qual apropa la dimensió de la política ambiental a l’educació reglada. Mobilitza i compromet els i les joves a analitzar i debatre, amb la resta de la comunitat educativa, els principals reptes socioambientals actuals. És un procés de construcció de l’aprenentatge en el qual els i les joves es reuneixen, deliberen sobre els temes proposats i escullen representants que han de comunicar les idees acordades en diferents espais d’intercanvi. Aquest procés inclou la realització de conferències escolars, conferències de comunitats autònomes i regionals i,finalment, d’àmbit internacional.

Els representants del nostre col·legi es trobaran amb altres representants d’altres col·legis i instituts de Catalunya que participen en el projecte. Compartiran la feina feta a l’escola sobre els reptes locals i les aaccions que duem a terme com a Escola Verda. De fet gràcies a ser Escola Verda hem pogut participar en aquest projecte tan enriquidor pels nostres alumnes i també pel col·legi.

Les accions que explicarem als companys/es de la trobada són concretament: les sortides de camp, la reducció de l’embolcall de l’esmorzar, la reutilització de materials diversos i el projecte de l’hort que enguany engegem. Entre tots mirarem de reforçar aquestes accions així com les de la resta de col3legirs de la trobada.

Us anirem informant de l’evolució d’aquest procés en el que cal dir que l’alumnat s’hi ha volcat de manera entusiasta . Us deixem un video aquí on explica en què consisteix aquests procès:

Video del  procès Tinguem Cura del Planeta

ÀNIMS A TOTS I TOTES ELS I LES  JOVES IL·LUSIONATS I IL·LUSIONADES  EN CANVIAR EL MÓN, EN MILLORAR-LO I EN TENIR-NE CURA!!!

Aquí us deixo les fotos de la trobada: