ELS DE 3R PROMOUEN LA DONACIÓ DE SANG

ELS DE 3r d’ESO PROMOUEN LA DONACIÓ DE SANG

L’alumnat de 3r d’ESO aquest mes d’abril hem estat treballant en un projecte interdisciplinar relacionat amb la donació de sang. Aquest projecte està a la vegada dintre   del projecte PES (projecte d’educació social)de l’escola i l’hem estat treballant des de les àrees de biologia, música, llengua, tutoria i visual i plàstica.

L’alumnat ha rebut una primera formació teòrico-pràctica de dues hores pels formadors del banc de donació de sang després d’haver estudiat a classe el sistema circulatori. Posteriorment ha arribat el moment de creació del material: eslògan, logotip, vídeos, cartes per a les famílies… Aquí, en aquest article podeu veure un parell de logotips i eslògans d’alumnes de 3r (Maria Admella i Marc Torras).

Finalment farem difusió del material per promoure la donació de sang i per tal d’aconseguir que el dia 7 de maig a la tarda l’ajuntament s’ompli de donants generosos, ja que la campanya que fem va encaminada a augmentar el nombre de donants localment i per tant també globalment.

Perquè segons diuen les estadístiques a Catalunya cada tres segons hi ha algú que necessita sang.TOTS ELS GRUPS SÓN BENVINGUTS

DÓNA SANG, DÓNA VIDA!!! VIU, FES VIURE!!!

LO IMPORTANT NO ÉS QUE VINGUIS, ÉS QUE TORNIS!! TOTS ELS GRUPS SÓN BENVINGUTS

Aquí us deixem uns anuncis que han fet els nostres publicistes de 3r per a promoure la donació de sang: