Lo cabàs viatger de la Ribera d’Ebre

“LO CABÀS VIATGER DE LA RIBERA D’EBRE”.

És una iniciativa sorgida del seminari de coordinadores de biblioteques escolars de la Ribera d’Ebre amb l’objectiu de compartir amb altres escoles de la comarca, llibres o contes de la nostra biblioteca escolar que agraden molt, a tots els nens i nenes. Creiem que pot ser una activitat de dinamització lectora molt motivadora pels nostres alumnes.

Cada escola participant, haurà de preparar una guia de llibres que han estat triats pels seus alumnes i on han afegit cartes de recomanacions. Aquests llibres formaran part d’un cabàs que realitzarà un viatge fantàstic per diverses escoles.

Si voleu veure aquesta activitat al bloc del seminari, podeu clicar a l’enllaç:

Aquest article ha estat publicat en activitats, bibliocabàs ribera d'ebre, bibliotecaescolartivissa, bibliotequesescolars riberad'ebre. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

4 respostes a Lo cabàs viatger de la Ribera d’Ebre

1. Xiquets i xiquetes de Ginestar diu:

A l’escola de Ginestar ja fa dies que estem xalant molt amb els llibres del cabàs!!! Pensem que heu triat molt bé els llibres, perquè tots són molt bonics!
    Esperem que el proper curs el puguem tornar a gaudir!!!
    Moltes gràcies!!!
    Xiquets i xiquetes de Ginestar

2. Lorena diu:

Hola,
    A mi m’ha agradat molt l’idea del biblio cabàs, l’he trobat molt divertida, l’única cosa dolenta ha estat que quant vaig anar a buscar els llibres sol quedaven llibres de nens petits. Però vaig poder llegir les cartes que van elaborar molt bé, els nens de les escoles de tota la Ribera D’Ebre!
    Lorena, 6é 🙂

3. jvernet diu:

Veient les activitats de lectura que realitza l’Eva a la biblioteca de l’escola de Tivissa, ens adonem de la importància de dedicar estones a parlar dels llibres, a que cada alumne pugui expressar, verbalitzar i comunicar (davant els companys i guiats per la mestra) el seu comentari “argumentat” sobre les sensacions, emocions o la seva opinió de la lectura realitzada. Estem fent hàbit lector i conreant el gust per la lectura.
    FELICITATS EVA i a més GRÀCIES per compartir-ho !!!
    Les cartes i missatges dels xiquets a cada llibre recomanat del bibliocabàs estan molt ben elaborades i tenim la sort de poder-ho intercanviar amb altres xiquets i xiquetes d’altres escoles properes mitjaçant LO CABÀS VIATGER.

UNA FELICITACIÓ DE BONA FEINA I DE BONA LECTURA PER ALS ALUMNES I ALUMNES DE L’ESCOLA DE TIVISSA. !!!!

4. classe cicle mitjà diu:

Aquesta setmana a biblioteca la Srta Eva ens ha preparat una sorpresa molt xula: ha arribat lo Cabàs.
    Hem descobert un munt de llibres i tots hem xalat molt.
    Ja volem tornar a llegir més.

classe de cm