Bibliocabàs CS

Aquest curs ha arribat a la nostra biblioteca, un nou BIBLIOCABÀS ple de llibres i contes de diferents biblioteques de les escoles de la Ribera d’Ebre.

Aquests llibres són molt especials perquè porten al darrera cartes escrites per nens i nenes d’altres escoles, presentant-se i recomanant les seves lectures.

Aquesta activitat tant motivadora es va iniciar al curs 2012-2013 i des de llavors, que a l’escola de Tivissa sempre l’esperem amb molt d’entusiasme.

Mireu quines fotos més boniques gaudint de la lectura i compartint experiències lectores amb altres nens i nenes de tota la comarca.

Llegiu també els comentaris amb els que col·laboren els alumnes de cicle superior

13 respostes a Bibliocabàs CS

1. Pol diu:

Hola a tothom!!!
    Aquest any m’ho he passat molt bé amb el bibliocabas perquè portava molts llibres divertits com la caputxeta forçuda
    Adeu!!!
    Pol, 5è

2. marius diu:

Hola sóc el Marius i us vull dir que m’ha agradat molt el bibliocabas,tenia llibres molt xulos i un de ells era, la caputxeta forçuda, un libre on el fort es la caputxeta no el llop.

Marius, 6è

3. nuria diu:

Hola nois i noies.
    En el bibliocabas hi ha llibres molt xulos que a mi m’han agradat molt com QUI SOC JO? o LA CAPUTXETA FORÇUDA.
    Per exemple aquests m’han agradat molt. Pero nhi han moltissims mes que no m’he llegit i segur que també som molt guais. Bueno ja sabeu la meva opinio, ara us he de deixar.
    ADEU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Nuria, 5è

4. Sergi diu:

Hola!!!!!!!!!!
    El bibliocabàs es molt xulo però nomes el podem tenir un temps a l’escola… 🙁
    El llibre que m’ha agradat mes ha sigut “TINTÌN L’ALBUM DE JOCS” es molt xulo us el recomano!!!!!!!!
    Adeu!

SERGI 5è 😉

5. Estel diu:

Hola a tots ; ) ,
    Sóc l’Estel de 5é a mi sempre m’ha agradat molt el bibliocabas viatger , sempre que el porten faig una cara d’ emoció aquell moment tant especial que tothom vol anar a veure quins llibres hi han amagats a dins .
    Bueno doncs el llibre que m’ha agradat més d’aquest any ha sigut “el millor amic del mon” perquè és mol bonic tenir un millor amic al costat i saber que pots confiar amb ell.
    Estel, 5è

6. Abril diu:

Hola companys !!!!!

A mi m ‘ han agradat molt els llibres del bibliocabàs d’aquest any. Han estat molt divertits i bonics . El llibre que m’ha agradat més a sigut ” QUI SÓC JO ? ” va de un nen que pregunta a tothom qui es ell . I la gent li respon: tu ets un vianant, tu ets el meu fill, tu ets el meu net …
    US EL RECOMANO !!!!!!

Abril 5è

7. Josep diu:

Hola a tots i totes.

Jo no me pogut llegir cap llibre del bibliocabas 🙁 peró he sentit algun llibre que m’agradaria llegir-lo. 🙂

ADEU

Josep 5è

8. Agnès diu:

Hola soc l’Agnès .
    M’ha agradat molt el bibliocabas, hi ha un munt de llibres de altres escoles .
    Els llibres son super divertits .
    Un dels llibres que m’ha agradat més es ” El millor amic del mon ” us el recomano!!!

Agnès 5è : )

9. Laia diu:

Hola amics i amigues,avui us vull recomanar QUI SOC JO? es un llibre especial.
    Es impressionant!!!!!!!!
    🙂 🙂
    Laia, 5è

10. Josep Cedò diu:

Holaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!
    El biblicabàs és molt bonic però nomes el podem llegir una temporada i a mi m’agradaria que algun dia es quedès a Tivissa.
    Josep 6è

11. Joaquim diu:

A mi m’agrada molt aquesta secció!!
    Pol, Màrius i jo miràvem un munt de llibres.
    Ens divertiem molt.
    Espero que a tothom li hagi agradat aquesta secció.
    Fins aviat!!!
    Joaquim, 6è

12. Denis diu:

Hola sóc en Denis de CS i jo vull recomanar el llibre de “relats de por” perquè tinc un altre llibre de la mateixa col·lecció i són molt xulos :):):):););)
    Denis, 6è

13. denis diu:

hola, jo vull recomanar el llibre “relats de por” perquè jo tinc el segon de la col·lecció i són molt xulos :):);)
    Denis, 6è