Lectures de primer

Els nens i nenes de primer de cicle inicial s’inicien en l’aprenentatge del servei de préstec en la nostra biblioteca escolar i ho fan amb una col·lecció de contes de l’ editorial La Galera. Els contes estan escrits en lletra lligada i tenen boniques il·lustracions. La lectura la fan a casa , compartint-la amb la família. Després d’una setmana, tornen els contes i comparteixen amb tot el grup, un resum de la lectura però sense explicar el final.

PARES, MARES i FAMILIARS:GRÀCIES PER LA VOSTRA COL·LABORACIÓ !! si voleu participar, podeu deixar un comentari en aquest article

3 respostes a Lectures de primer

1. Laia López diu:

Hola Eva he mirat el blog. Ja sé qui és el personatge amagat i hem vist les fotos de tots els nens i nenes de la classe. La biblioteca és molt xula i divertida com tu jejejeje!!!!!adeu
    Eva i fins el pròxim dia.
    Sóc la Laia de 1r !!

2. FERRAN diu:

Hola amics!!! Sóc Ferran de 1er. Avui he mirat el blog amb la meva mare i li ha agradat molt. Seguirem fent moltes visites.

3. chaima diu:

Hola Eva soc la Hajar, i li he dit a la Chaima que deixi un comentari a la biblioteca escolar Tivissa.
    Eva m´han agradat molt les fotos i la biblioteca escolar Tivissa.
    Hajar de 1r