Un curtmetratge, molt premiat, sobre un noi que es refugia en els videojocs, que no surt gaire de casa fins que la seva mare li fa un regal… Ha guanyat més de 50 premis i l’autor és l’animador alemany Jacob Frey, el qual s’ha basat en una tira còmica de l’il·lustrador portuguès Fábio Coala.
Mes: gener 2016
The Most Beautiful Shots In Movie History
Vídeo de l’usuari de Youtube Jim Casey que, inspirat en l’article 129 plans més bells de la història del cinema, fa un recull de les escenes més destacades per la seva bellesa i composició visual. Hi ha fragments de pel·lícules com L’arbre de la vida, Blade Runner, Cisne negro, Lo que el viento se llevó, Casablanca, El resplandor, 2001: una odissea en l’espai, American Beauty, El gran hotel Budapest, La finestra indiscreta, La vida de Pi, La princesa promesa, i moltes més.
La banda sonora és Perfect Day de Lou Reed, interpretada per Caro Emerald. Preciós!
DENIP 2016: CELEBREM TOTS JUNTS EL DIA ESCOLAR DE LA NO VIOLÈNCIA I LA PAU
Avui, tots els nens, nenes i mestres de l’Escola, ens hem reunit per celebrar el Dia Escolar de la No Violència i la Pau. En el terra del pati hem dibuixat amb tots nosaltres la paraula PAU i hem llegit la nostra adaptació del poema ALESHORES VINDRÀ LA PAU de PIERRE GUILBERT (París 2002).
Si saps escoltar i ajudar,
|
LES ORDRES DEL CARNESTOLTES 2016
CONTES PER CELEBRAR EL DIA ESCOLAR DE LA NO VIOLÈNCIA I LA PAU 2016
ENLAIRAR, I A VOLAR!
SOAR: An Animated Short from Alyce Tzue on Vimeo.