A cada passa referents clàssics, guanyador a XI Premi Espiral Edublogs

79865172-4251-48e8-953a-5e74492f474a

Enhorabona, alumnes i col·laboradors de A cada passa referents clàssics, sou un dels tres blogs finalistes que ha guanyat en la XI edició del Premi Edublogs Espiral en la categoria Alumnos que construyen mayores de 16 años. En la cerimònia de lliurament dels premis que tindrà lloc a Madrid dissabte 10 de juny sabrem quina baldufa heu obtingut, però sigui quina sigui, és tot un reconeixement al vostre esforç per tirar endavant un bloc que estava condemnat a la desaparició si no s’actualitzava amb nous referents clàssics i ho heu aconseguit amb escreix. N’estic molt contenta i orgullosa de vosaltres! Em sap greu, però, no disposar aquesta vegada, com en l’anterior, dels diners per pagar-vos el viatge a Madrid. Sempre podeu fer un vídeo d’un minut d’agraïment i segurament l’organització el passarà el dia de la cerimònia. Posem fil a l’agulla? Feliciter!

Etiquetes:, ,