CAPÍTOL 3
ALLIBERAMENT DE LA BELLA AOUDA

1.-Cap a on van anar a la nit ? -Quin lloc no estava vigilat ? – Van poder rescatar la noia aquella nit ? – Per què ?
2.- Què van fer la gent l’ endemà ? -Per què van començar a cridar i a fugir la gent d’ aquell lloc ? -Què havia passat en realitat ?
-Cap a on es van dirigir Fogg i els seus company ? – Què van decidir fer amb la noia ? – Per què ? – I amb l’ elefant ?
3.-Co es va mostrar la noia amb els seus amics ? -per què els acompanyaria fins a Hong Kong ? – On es va parar Sir Francis ? -A on van arribar finalment ?
-Què va passar quan van baixar del tren ? – Quin era el problema ? – Qui havia organitzat aquell embolic ? – Per què ?
4.-Per què creus que serveix una fiança ? -Que van fer els companys a l migdia ? -I l’ inspector Fix ?
-Què va pensar d’ en Fix en Passapertout ? – On van fer la propera escala o parada ?

5.-.Tot i la tempesta que es va produir els va donar temps per arribar a Hong Kong i poder agafar un nou vaixell. Per què van tenir temps ? – On es troba Hong Kong ? – Per què Aouda no es va poder quedar a Hong Kong com volia fer ?
-Per què en Fix estava decebut ? – Què van saber quan van anar al port a reservar el bitllet ? -Per què es va posar content en Passapertout ?
6.- Què va decidir fer en Fix amb en Passapertout ? – Quina creus que era la seva intenció ? – Ho va aconseguir ? – Què havia passat ?