Vet aquí una vegada hi havia una serp que vivia al bosc. La serp era llarga, verda i tenia el cap petit.
Un dia es va trobar un llop que feia por. El llop era gran i amb uns ullals afilats i negres. La serp va marxar corrent perquè li feia por i el llop la va perseguir. La serp es va amagar del llop i el llop va buscar i buscar i no la va trobar. El llop va marxar fins al seu cau. Treia el cap per si veia la serp i al cap d’una estona la va veure.
El llop la va perseguir i d’ una mossegada li va arrancar la cua. La serp es va amagar entre un munt de fulles. El llop va marxar i al cap d’ una estava caminant va caure en un forat. El llop va cridar ajuda, ajuda! La serp el va sentir i va començar a correr cap al forat i va veure que era el llop.
La serp no li va ajudar i el llop li va dir que no li tornaria a intentar menjar-se-la. La serp el va ajudar. Va entrar al forat amb la cua que li quedava, el llop li va agafar la cua i va poder sortir….
La serp li va dir al llop si volia ser el seu amic i el llop va dir que si.

Esteve