Archive for gener, 2012

Treballem Picasso 1 – La dona del barret

Aquest any els alumnes  de la Zer El Romaní  visitarem  el   Museu Picasso de Barcelona. Durant el curs anirem treballant  l’ obra del pintor malagueny passant pels diversos períodes.

Avui hem treballat el quadre “La dona del barret”. Els alumnes han rebut la meitat del quadre i cada un d’ ells  el completa de forma lliure.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Setmana de boira, gebre i fred

Aquesta primera setmana del segon trimestre ha sigut una setmana de molt fred. Gairebé tots els dies hi ha hagut boira gebradora i les  temperatures no han pujat dels 4 o 5 graus. Molts   arbres han estat gebrats fins al migdia. La boira ha sigut la protagonista de la setmana.Vet aquí algunes fotos.

I les cebes cap a casa

12 gener 2012

Avui ens  hem  repartit les cebes que vam collir a l’ octubre. Durant el primer trimeste les vam  tenir a l’ escola perquè s’ assequessin una mica i ara ja estan a punt per podre-les amanir.

Sembrem els espinacs

12 desembre 2011

El dia 12 de desembre els alumnes de l’ Escola Sol Naixent vam sembrar els espinacs,Vam  airejar el terra, vam  sembrer les llavors i finalment les vam tapar. Ara a esperar  fins la primavera per poder-los collir.

Go to Top