Inici de curs de l’escola ucraïnesa

singer

El passat 19 de setembre va tenir lloc la festa d’inici de curs de l’escola ucraïnesaen horari extraescolar  . És la primera festa que es fa a Barcelona (c. Santa Mònica, 9) amb el nom ‘D’Ucraïna amb l’ànima’. En el decurs de la festa es va parlar sobre els  costums i les tradicions del poble ucraïnià.

Es van desenvoulupar les activitats següents:

• Sacerdorts d’Ucraïna, Catalunya i Espanya van concelebrar una missa catòlica amb ritus bizantí.
  • Tast del menjar típic ucraïnès.
  • Un concert a càrrec del cor ucranià Kredo, format per alumnes de l’escola, les solistes Marina Ryshtey i Marina Kalitka que van cantar diverses cançons ucraïneses.
  • Elecció dels millors brodats dels vestits.
  • Taller de dibuixos per a la mainada
  • Danses típiques

Les llengües emprades en aquest acte van ser el  català i el castellà.

One thought on “Inici de curs de l’escola ucraïnesa

1. Marina Figueras Pascual

Voldria informació de les festes , menjar tipics, religio, escriptura i costums del meu pais de neixament, per explicar-ho als nens de la meva escola de primaria, faig 4 t. Gràcies per endavant. Marina.