Els alumnes del vidal i barraquer ens hann vingut a explicar un conte “La Rinxols d’or” amb el pla d’ entorn.
PLÀSTICA
FESTA DEL CARNAVAL
Joc Simbòlic
CARNAVAL 2020
Aquest any hem treballat el Carnaval amb el conte del Don Quixot el qual també hem treballar a les tertúlies literaries.
A mes a mes hem jugat amb confeti i ens hem disfressat
A l’ aula de plàstica hem pintat un cavall i hem pegat papers a l ‘ armadura i els pares ens han fet un casc.
Moltes gràcies als pares i mares que han participat en fer la disfressa.
També ens han fet una visita el Rei Carnestoltes (Comparsa Sinus)
També hem fet música de Carnavallll!!!!!
Plàstica :en un full hem posat elements del carnaval
LA FOSCOR
Música amb L’Alba i la Otta
Mireu que ens han deixat els Reis a l’escola!!!!
Taller de pares Música Nadal
NADAL 2019
Presentació del Nadal
Experimentem amb girnaldes, boles i pots
Presentació del Tió: hem explicat el conte del Tió i hem vist un video i hem anat a
buscar-lo al pati.
Ensallem per la desta del Tió
Festa del Tió
Fem la decoració del nostre arbre de Nadal i hem fet figuretes ab pasta de sal.
Presentació dels Reis Mags i fem la nostra carpa per entregar-li al patge reial
ve el Patge!!!!!
Fem Psicomotricitat!!!!
CIRCULAR
EL MONSTRE DELS COLORS
Aquest és el conte del Monstre dels Colors el qual treballem amb els nens i nenes tracta de les emocions com: alegria, tristesa, por, enfadat, la calma i el tranquil. Un treball que fem amb els nens per a que expressin les seves emocions.Aqui us deixem com treballem , un video del conte i que després de Nadal continuarem treballant .
video del conte
Presentació del conte del monstre dels colors
Visualització del conte en video i fem les emocions
Pintem els monstre dels colors i el fem amb volum
Juguem amb pasta de sal de color groc, verd i blau.
Joc Heurístic p1
El joc heurístic és una activitat en la que un grup reduït de nens explora objectes (no catalogats de didàctics, són objectes de rebuig) i els combina lliurement fins arribar a simbolitzar. En acabar l’exploració, i amb l’ajuda de l’adult, els recull tot classificant-los. És la continuació de la “Panera dels tresors” i és alhora una activitat prèvia al “joc simbòlic”.
El joc heurístic exercita i enriqueix les capacitats dels infants, físiques, mentals, emocionals i socials. També afavoreix el treball en grup i dóna l’oportunitat a l’adult de conèixer millor cada un dels nens/es.
FEM SUCS DE TARONJA
PATI Llim la Taronja
La Castanyada
MÚSICA AMB ALBA
LLIBRES DE LA TARDOR
LA CASTANYERA
LA TARDOR llim la Taronja
La Tardor : A l’ escola ha arrivat la Tardor i ho hem fet explicant mitjantçant lamines i elements reals.
A la Tardor també podem experimentar i amb que? donsc amb pinyes, fulles, escorça, garrofes i mireu com ho fem…
A la Tardor també podem pintar i quins colors? donsc els de la Tardor, groc, taronja, vermell, marró. Mireu quin mural més bonic hem fet i després li hem tirat fulles i pals.
Pinte amb els colors de la tardor i estampem fulles.
ELS HÀBITS LLIM LA TARONJA
El dia a dia a l’escola gira a l’entorn de l’adquisició d’hàbits i rutines, que faciliten el desenvolupament, l’autonomia i el benestar dels infants, i organitzen el temps a l’escola. La vida quotidiana és l’eix central de l’ambient educatiu, ocupa una gran part del temps a l’escola i són moments d’aprenentatge de gran importància. Aquests moments del canvi de bolquers, l’hora dels àpats o el descans, són essencials per al desenvolupament autònom dels infants. Ells són els protagonistes de la seva pròpia acció i, per tant, són ells qui marquen el ritme del seu procés vital. Des de l’escola s’acompanyen aquests processos tot respectant els interessos de cada infant, deixant que desenvolupin al màxim i d’una manera autònoma les seves capacitats. Per això procurem crear una atmosfera tranquil·la i agradable en què els adults oferim un espai acollidor i de relació, i on es respecta el ritme individual de cada infant.El treball dels hàbits i rutines és fonamental en l’etapa 0-3, ja que potencia l’adquisició de l’autonomia i la socialització dels infants. És imprescindible establir vincles de col·laboració entre escola i famílies, d’aquí la importància dels hàbits a l’escola i a casa.
VISITA NANO CAPITÀ LLIM LA TARONJA
NOU CURS 2019-2020 LLIM LA TARONJA
Ja hem començat el nou curs, amb infants nous, noves famílies i també noves educadores. Aquest període d’acolliment és molt important per les famílies, els infant i les educadores, per tant és important tenir molt clar com ha de ser la dinàmica, les nostres actituds, com ens relacionem… Hem realitzat una primera reunió per explicar i comentar el funcionament de la nostra Llar, hem realitzat les primeres entrevistes individual per tal de conèixer una mica a cada infant i per últim hem animat a les famílies a compartir temps i espais durant un matí.
Durant aquest temps els infants han pogut familiaritzar-se mitjançant el joc i l’experimentació als diferents racons dels diferents espais, també a les educadores i a les diferents rutines, però encara queda molta feina per fer. Us deixem un recull de fotografies de diferents moment que esperem us agradin.
Estones del pati:
BON ESTIUUUU!!!!!
ACTIVITATS D’ESTIU MES DE JULIOL LLIM EL NINOT
JUGANT AMB L’AIGUA AL NINOT
ESTIU Llim la Taronja
JUGUEM al pati llim la Taronja
Experimentació llim la Taronja
Cloenda al centre cívic “lliga el conte i pasa’l” llim la taronja
ACTIVITATS D’ESTIU: PASTA DE SAL I SORRA
PINTANT UN MARC MOLT ESPECIAL…
Fira Vida 2019 llim la Taronja i llim el Ninot
l’Estiu llim la Taronja
A l’escola hem eplicat l’ estiu mitjantçant imatges i diferents materials
Plàstica
Per decorar l’ entrada hem realitzat un mural de plàstica que consisteix en pintar amb plàstic , pintura de color blau, blanc… per fer el mar i pintarem amb els dits, mans.Després plasmarem un paper d’ embalar blanc i quedara super xuli!!!!!!!