Concurs de cartells: X Olimpíada de Filosofia de Catalunya

Iniciem aquest curs 2022/2023 convidant-vos a participar en el concurs de cartells de la X edició de l’Olimpíada de Filosofia de Catalunya. Aquest any, com ja sabreu, el tema és Fronteres i justícia global, de manera que el cartell haurà de versar sobre aquesta temàtica.
El concurs de cartells és gratuït i està obert a la participació de l’alumnat de 4t d’ESO i Batxillerat. L’autoria del cartell ha de ser individual i es podran enviar un màxim de 2 cartells per centre.
El cartell guanyador serà la imatge representant de la X edició de l’Olimpíada de Filosofia de Catalunya: Fronteres i justícia global. El centre al qual pertanyi l’autoria del cartell guanyador no haurà de pagar la inscripció a l’Olimpíada de l’alumnat del seu centre. A la final de l’Olimpíada de Filosofia de Catalunya, que se celebrarà al CCCB, hi haurà un reconeixement i el lliurament d’un obsequi a l’autoria del cartell guanyador.
Atenció a les bases del cartell, doncs el seu incompliment significarà la desqualificació.
Dades que han d’aparèixer al cartell:
– Olimpíada de Filosofia de Catalunya 2023
– Fronteres i justícia global
Format:
– DIN-A3 en format jpg o npg
– Les imatges i/o il•lustracions que puguin composar el cartell hauran de tenir una resolució de mínim 300 dpi a mida real.
– Serà necessari un marge a sota, equivalent a uns 7,5 cm en un DIN-A3, perquè puguem afegir qui organitza, col•labora i patrocina.
– Els dissenys es podran realitzar en qualsevol estil i/o tècnica que permeti la fotoreproducció i la impressió en quatre colors.
– Si el disseny inclou fotografies, aquestes hauran d’estar lliures de drets d’imatge i hauran de tenir una resolució òptima per a impressió.
Calendari i lliurament:
– Caldrà enviar els cartells al correu electrònic: olimpiadafotografia@gmail.com entre el 2 d’octubre i el 4 de novembre de 2022.
– En el correu haureu d’incloure el nom i cognoms de l’autor/a del o dels cartells.
– Nom i població del centre educatiu.
Jurat i criteris de valoració
– El jurat estarà format per, almenys, 3 membres de l’equip de l’Olimpíada de Filosofia de Catalunya però, en cap cas, s’encarregarà la persona encarregada de rebre els cartells i dades de l’alumnat participant.
– Es valorarà la qualitat tècnica i estètica.
– La riquesa simbòlica i iconogràfica de la imatge.
– L’adequació i relació amb el tema: Fronteres i justícia global.
– L’originalitat de l’enfocament.
– La capacitat de la composició per provocar sensacions, emocions i suggerir reflexions filosòfiques.
Per qualsevol consulta, no dubteu en escriure al correu electrònic facilitat.
En breu, us informarem sobre el calendari d’inscripció per a les diferents modalitats de la X de l’Olimpíada de Filosofia de Catalunya.
Us animem a presentar cartells per aquesta edició i a preparar a l’alumnat en les diferents modalitats.
Que tingueu molt bon inici de curs 2022/23!!!