Dates importants: X Olimpíada de Filosofia de Catalunya

Ens plau comunicar-vos les dates que haurem de tenir en compte per aquesta edició:
Període d’inscripció a l’Olimpíada: del 7 de novembre fins al 20 de gener.
Presentació d’aquesta edició online per al professorat interessat: dilluns 14 de novembre a les 18:30h
Proves presencials de dilemes i dissertació a les diferents seus arreu del territori català: dijous 16 de febrer en horari de tarda.
Lliurament de produccions no presencials: còmic filosòfic, fotografia filosòfica i vídeo filosòfic: 16 de febrer.
Final de la X Olimpíada de Filosofia de Catalunya: 4 de març de 2023 al CCCB
Final de la X Olimpíada d’Espanya: 28 i 29 d’abril de 2023 a Adeje (Tenerife)
Aquesta edició,  la final estatal torna a la presencialitat i l’alumnat guanyador de l’Olimpíada de Filosofia de Catalunya haurà de viatjar a Tenerife, l’import de la inscripció a l’Olimpíada variarà:
1 o 2 participants – 15 euros cadascun.
A partir de 3 participants – 12 euros cadascun.
També us informem que l’equip de l’OFC ja està treballant per poder oferir-vos material didàctic per preparar l’alumnat en la temàtica d’aquesta edició: Fronteres i Justícia Global
Quan estigui llest us informarem i donarem accés perquè el pugueu utilitzar.