Novetats X Olimpíada de Filosofia de Catalunya i X Olimpíada de Filosofia d’Espanya

Volem acomiadar aquest curs anunciant-vos que ja tenim el tema sobre el que girarà la X Olimpíada de Filosofia de Catalunya 2023: Fronteres i justícia global.

Com en aquesta edició, comptarem amb diferents seus arreu del territori català perquè l’alumnat pugui realitzar les proves de manera presencial i amb el mínim de desplaçament. La final catalana continuarà essent presencial i aquest any se sumarà a la presencialitat la final de l’Olimpíada de Filosofia d’Espanya que se celebrarà a Canàries, en el municipi d’Adeje (Tenerife) a finals d’abril.

Ja tenim tema per començar a reflexionar sobre com orientar a l’alumnat per participar en les diferents modalitats així com en el concurs de cartells.

Més endavant us presentarem la nostra proposta pedagògica per ajudar a preparar l’Olimpíada a l’aula.

Us desitgem molt bon estiu!