Paisatges de l’Àfrica

  • Desert del Sàhara: Joaquín
  • Llac Txad: Jan
  • Muntanya de Kilimanjaro: Edurne
  • Illa de Madagsacar: Nerea
  • Serralada de l’Atles: Isaac
  • Península de Somàlia: Alexis
  • Desert de Kalahari: Cristian
  • Llac Victòria: Andrea Sorroche

Què heu de fer?

Individualment, una presentació amb el Google Slides amb la informació que tot seguit us detallo:

  • Portada:

-Títol:  Desert del Sàhara

-Subtítol: El pensareu al final (ha de ser una frase que descrigui molt bé el lloc)

-Nom i curs

  • Índex (recordeu que els apartats es numeren)
  • Localització (indica on està situat el lloc en qüestió)
  • Clima
  • Paisatges (poseu un mínim de 4 paisatges, amb imatges de qualitat)
  • Fauna (poseu un mínim de 4 animals autòctons amb el seu nom)
  • Flora (poseu un mínim de 4 plantes o arbres autòctons de la zona am el seu nom)

Recordeu que a les diferents diapositives NO hi ha d’haver gaire text.

Publicat dins de AULA OBERTA | Etiquetat com a , , , , , | Deixa un comentari

Europa física en imatges

Activitat en parelles:

-Jan i Nerea

-Edurne i Cristian

-Andrea i Alexis

-Joaquín i Isaac

Què hem de fer?

Heu de fer un àlbum de fotos amb les imatges dels accidents geogràfics de la llista del mapa físic d’Europa.

Com ho hem de fer?

Utilitzeu el programa Google Slides per inserir les imatges, una a cada diapositiva. Heu de posar el nom del riu, muntanya, illa, etc. a cada diapositiva. A la portada heu de posar:

-Títol: Europa en imatges

-Subtítol: Geografia física

-Els vostres noms i el curs

Per cercar imatges que tinguin una bona qualitat, poseu HD al costat dels noms propis que hagueu de buscar.

Publicat dins de AULA OBERTA | Etiquetat com a , , , , , | Deixa un comentari

Examen de los temas 1 y 2

  • Fechas

2.º ESO C: lunes, 15 de noviembre

2.º ESO D: viernes, 12 de noviembre

2.º ESO E: martes, 9 de noviembre

  • Contenidos

Tema 1

-Las categorías gramaticales (libro y libreta)

-La biografía (libro)

-La acentuación y el diptongo (libro y libreta)

-La hora y la fecha (libro y libreta)

Tema 2

El sintagma (blog y libreta)

-Las modalidades oracionales (libro y libreta)

-El texto promocional (libro)

-El triptongo y el hiato (libro y libreta)

-El tiempo (libro)

Publicat dins de ESO | Etiquetat com a , | Deixa un comentari

Províncies de Catalunya

Publicat dins de DE TODO UN POCO | Etiquetat com a , , , | Deixa un comentari

Turisme per Àsia!

Joaquín: Bali (Indonèsia)

Jan: Phuket (Tailàndia)

Edurne: Katmandú (Nepal)

Nerea: Tokio (Japó)

Isaac: Nova Delhi (Índia)

Alexis: Kuala Lumpur (Malàsia)

Cristian: Sri Lanka

Andrea: Pekín (Xina)

Què heu de fer?

Individualment, una presentació amb el Google Slides amb la informació que tot seguit us detallo:

  • Portada:

-Títol:  Bali

-Subtítol: El pensareu al final (ha de ser un eslogan motivador)

-Nom i curs

  • Índex (recordeu que els apartats es numeren)
  • Localització (indica on està situat el lloc en qüestió)
  • Informació general a nivell turístic (transports, moneda, llengua, clima, costums…)
  • Llocs per visitar (poseu un mínim de 4 llocs turístics, amb imatges de qualitat i una breu descripció de cadascun)
  • Gastronomia (poseu un mínim de 4 plats típics amb una imatge i el nom del menjar)

Recordeu que a les diferents diapositives NO hi ha d’haver gaire text.

Inseriu-hi moltes imatges!

Publicat dins de AULA OBERTA | Etiquetat com a , , , , , | Deixa un comentari

Les pràctiques, primeres impressions

Escriu un text narratiu, d’unes 120 paraules, sobre les teves primeres impressions a les pràctiques.

Si ho desitges, pots respondre les següents preguntes per organitzar el teu text i no oblidar-te res:

  • On faig les pràctiques?
  • Qui és la meva tutora o responsable?
  • Quines tasques estic desenvolupant?
  • Com em sento realitzant les tasques?
  • Em pensava que seria més o menys difícil el que estic aprenent?
  • M’agradaria en un futur treballar de…? Per què?

Pots començar així:

El divendres 8 d’octubre vaig començar les pràctiques a…

Publicat dins de AULA OBERTA | Etiquetat com a , | Deixa un comentari

Un knolling que ens identifica


Publicat dins de AULA OBERTA | Etiquetat com a , , , | Deixa un comentari

Reglas generales de acentuación

Tilde diacrítica

Blog de Lengua

Acentuación 3.º ESO

Acentuación 4.º ESO

Acentuación 3.º – 4.º ESO

Actividades PDF

Publicat dins de AULA OBERTA, Lengua | Etiquetat com a , , | Deixa un comentari