Inaugurem l’hort amb les primeres plantes!

Per fi hem pogut començar a plantar les primeres plantes al nostre hort! Els/les alumnes de Petites Investigacions de 2n d’ESO hem preparat la terra i hem plantat el planter que ens van portar la Nor i la Maria del Fòrum d’Escoles Verdes. Tot plegat eren: tres enciams de fulla de roure, un bròquil, una col lombarda i dos cebes.

Esperem que prosperin i les puguem acabar collint. Aquí us deixo unes fotos del moment històric:

Aquí us deixem el power que hem fet per programar el projecte de l’hort:

PROJECTE HORT2.power petites

6 comentaris a “Inaugurem l’hort amb les primeres plantes!

1. Estic súper contenta que haguem pogut començar a plantar a l’hort! Això és un molt bon senyal i fa molt bona pinta!!! Gràcies noies i nois per l’entusiasme en engegar aquest projecte.

2. Jajajajaj si, jo també tinc moltes ganes d’anar-hi amb la classe!! 😉
    D’aqui un temps podrem menjar verdures ecològiques?? jejejeje 😀

3. Moltes felicitats Flors i moltes felicitats a tots els alumnes de 2on de Petites Investigacions perquè em sembla que ho estan organitzant molt bé i el Power és xulíssim. tinc moltes ganes de que poguem anar-hi jaaa!!!!!

4. Aquesta idea de fer un hort a l’escola esta molt bé! Encara que a segon això ja no ens va agafar segur que es una altra manera de treballar una assignatura. Molt bé i endavant! 😀