Glogster

Crsitina Ximenis ens dona a conèixer aquest entorn de presentacions, que va mes enllà dels power points convencionals.

La seva definició seria la de un PÒSTER DIGITAL MULTIMÈDIA, a on els continguts els marquem nosaltres utilitzant aquelles eines que vulguem ( youtube, podcast….)

El valor Educatiu es gran doncs fa interrelacionar diferents entorns per fer una composició, però en aquest cas utilitzant les Tic com a eina de treball, no es un programa es un entorn que ja s’utilitza per mes de 30.00 professors i 1.000.000 d’estudiants de tot el mon ( font wikipedia).

Aquí teniu el treball de la Cristina que aprofitant que que ho treballa com eina multimedia al seucentre, ens fa una detallada explicació ( des de el glogster) de com utilitzar-lo)

http://pasapas.glogster.com/glogster-pas-a-pas-9032/

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *