Sessió3-0708

516614692_ee81f86499_m.jpg 28 de gener de 2008

Com elaborar la revista digital de l’escola amb la participació de tothom

ORDRE DEL DIA

  • NOTÍCIES I NOVETATS GENERALS
  • Linkat 2.0 – web
  • Heura
  • ADSL – bloc Àrea TIC TGN
  • Premi Edublogs de l’Associació Espiral – web
  • Congrés “Internet a l’Aula” – webPDF informatiu
  • Xarxa docent d’estratègies EDUTAC – accés
  • PRESENTACIÓ D’EXPERIÈNCIES I RECURSOS. INTERCANVI D’IDEES ESTRATÈGIQUES I PROPOSTES
  • La revista digital del centre. Presentacions i propostes
  • Una experiència d’exemple
  • Recull d’exemples:

Revista l’Agulla – CEIP Enric Grau Fontseré

http://blocs.xtec.cat/enratllat
http://blocs.xtec.cat/picossa
http://blocs.xtec.cat/llunadepaper
http://blocs.xtec.cat/iesrevista http://5estrelles.blogspot.com/
http://www.escolacastelldesantaagueda.blogspot.com/
http://revistaserrallarga.blogspot.com/
http://revistaactivatic.blogspot.com/

http://blog.educastur.es/reviestin/

http://blog.educastur.es/lescarabayu/

  • PROPOSTA del SEMINARI: Metodologia de creació de la revista usant un bloc i altres serveis complementaris, amb la participació col·lectiva. Document
  • ESPAI PRÀCTIC
  • TORN OBERT DE PARAULES
Imatge: ‘hands‘ – ww.flickr.com/photos/41942132@N00/516614692

3 thoughts on “Sessió3-0708

  1. Pingback: Seminaris TAC - Tecnologies a l’aula » S’apropa la 3a sessió…

  2. manel

    he trobat un programa per a realitzar revistes i llibres a l’escola, crec que és prou interessant com per fer-li un cop d’ull, es diu SCRIBUS.
    A les adreces de sota cal posar els hactetepe2punts//.

    a la wikipedia hi ha un referent, i la seva pàgina és
    -scribus.net

    pàgina on ho he trobat:
    -aula21.net/aulablog21/archives/2006/05/03/periodico-escolar-propuesta-didactica-con-scribus/

    manuals:
    -www.iesfuente.org/departamentos/informatica/Temas_informatica/bachillerato/Manual_de_Scribus.pdf
    -cprmerida.juntaextremadura.net/linex/scribus.pdf

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *