Divendres dia 25 de setembre ens recorden des de la portada de la Xtec el servei d’avaries i Helpdesk , el seu funcionament:
Us comuniquem que a partir de l’1 d’Octubre de 2009, i degut a la nova adjudicació del diferents Serveis de suport tècnic, gestió i manteniment dels serveis i equipaments TIC del Departament d’Educació, aquests serveis seran proveïts de la següent forma i per les següents empreses:
Servei d’Atenció Centralitzada: Telefònica
- Servei d’atenció a l’usuari (SAU)
- Gestió remota dels Serveis Administratius i dels Centres i Serveis Educatius
- Plataforma dels Serveis Administratius i dels Centres i Serveis Educatiu.
Suport als Centres i Serveis Educatius:
- Suport de proximitat als centres i serveis educatius (excepte ciutat de Barcelona) : T-Systems
- Manteniment d’equipaments informàtics: T-Systems
- Suport de proximitat als centres i serveis educatius (Ciutat de Barcelona) : Tecnocom.
Comunicació d’Avaries http://www.xtec.cat/gepse
|
La notificació d’avaries dels equips en garantia o en manteniment, es durà a terme preferentment a través de l’aplicatiu web del GEPSE.
De forma alternativa, es poden comunicar les avaries utilitzant el telèfon de l’empresa . |
Comunicació d’incidències i consultes al SAU
902 532 100 |
El SAU atén incidències en els següents ambits:
– Incidències de caràcter tècnic dels equipaments, xarxes i programes informàtics al sistema educatiu. – Suport al treball amb les aplicacions d’us comú en el sistema educatiu, molt especialment en l’ambit de gestió acadèmica. |
Línies i routers de la xarxa educativa
SAU del Centre de Telecomunicacions |
Resolució de les avaries, incidències i gestions de les línies de banda ampla dotades pel Departament d’Ensenyament (ADSL, punt a punt i connexió per satèl·lit). |