Reviseu aquesta informació de l’Edu 365

A la portada de la Xtec cal que reviseu l’anunci que es porta a terme relatiu a l’Edu 365.

Tal i com aquest estiu ha estat comunicat als centres en carta signada per Joaquim Núñez, Subdirector General de Formació i Desenvolupament Docent del personal docent, a finals d’any “deixarem d’oferir el servei de correu per a l’alumnat”. Amb data 1 de juliol ja ha estat suspesa l’alta d’usuaris a edu365.

L’afectació que ens recorda aquesta informació és palesa en els serveis:

• Continguts que quedaran en obert i que ara necessiten contrassenya: Cos humà, Ciències, Com funcionen les coses, Naturalesa. I les aplicacions Virtual School, Cuaderno Digital, Galí, Xifres i lletres
  • Continguts i/o aplicacions de subscripció: Abans de final d’any es comunicarà si continuaran, i, en el seu defecte, quines alternatives s’oferirà. Afecta a Enciclopèdia Britànica, Calculadora Wiris i sis jocs d’educació infantil.
  • Col·lex, XTEC-Blocs, La Prestatgeria seran accessibles per la URL actual fins a finals d’any per als alumnes que ja estan donats d’alta. Abans del gener de 2010, es comunicarà les solucions alternatives.

A tal efecte, recordeu que des dels Seminaris TAC als SSTT d’Educació a Tarragona ja fa temps que estem difonent alternatives de treball.