Fit-Cat

fitcat.jpg

S’ha presentat, en la seva segona edició, el Festival Internacional de Curtmetratges en Català. Des de la seva plana web podeu llegir tots els detalls,

Les quatre modalitats de participació són: curtmetratge, documental, videoclip i centres educatius.

Enguany incorporen una nova modalitat de participació, destacant la categoria de Centres educatius a les seves Bases, adreçada a alumnes de primària i de secundària, en qualsevol gènere i format, a titol individual o col·lectiu. Us convidem des d’aquí a la seva participació, un Festival propi de les nostres contrades, amb ganes de fer molt bé les coses i amb reconegut èxit des del seu naixement. 

El termini d’inscripció finalitza el 1 d’abril de 2009, teniu temps per treure-li la pols a la càmera. Els dies del Festival pròpiament dit seran del 28 al 31 de maig del 2009.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *