Creences

El món de la didàctica es mou gairebé sempre entre les incerteses, les opinions, les creences, les valoracions personals i mil afirmacions subjectives contradictòries que ens ajuden a passar les reunions de forma distreta. Normalment, ens quedem amb aquelles que s’acosten més a les nostres pròpies opinions anteriors i rarament ens convencen de res, i menys per les bones. L’autoritat didàctica és una autoritat tan etèria com l’autoritat a les aules d’alguns instituts.

I d’això parlem avui, d’autoritats. Quan llegim un llibre sobre didàctica (bonica activitat que recomano com a remei per a l’insomni) sovint trobem aquella idea de la qual estàvem ben convençut/convençudes formulada d’una manera magistral. I l’anotem. I un dia en vaig posar unes quantes en un power ja no recordo ni per què. Vaig combinar les autoritats universitàries amb les autoritats de l’aula, aprofitant que havia fet unes entrevistes a professors.

Doncs aquí ho teniu. Només demano clemència pels fragments de paraules que han fugit de la bafarada: és culpa de l’SlideShare, d’altra banda un invent meravellós.

[slideshare id=612181&doc=creences-1222114862848339-8&w=425]

Aquest article ha estat publicat en LECTURES DIDÀCTIQUES, RESUMS INFORMALS. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *