Llegir molt i escriure bé

No podíem començar aquest bloc d’una altra manera que fent referència al bloc que ens ha ensenyat a fer servir aquest mitjà. Llegir molt i escriure bé conté moltes activitats fetes a l’aula durant el curs 2007-2008 a l’IEs Cristòfol Ferrer. Com que hi ha molt de material, al final de curs es van redactar dues pàgines. Indicacions per a la visita i Moments memorables per tal de facilitar la tasca a futurs curiosos.

No cal, per tant, afegir res més a banda de demanar indulgència per aquells treballs d’alumnes que puguin contenir alguna errada, creiem que la gestió de l’error és una de les claus del progrés, d’aquí que no ens hàgim dedicat a esborrar totes aquestes traces d’aprenentatge.

Llegir molt i escriure bé

Aquest article ha estat publicat en ENLLAÇOS COMENTATS. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a Llegir molt i escriure bé

1. Retroenllaç: Correcció d’escrits d’alumnes a la xarxa | @UnaiCinca