Aquesta III Olimpíada de Filosofia de Catalunya al voltant del tema de la bellesa comptarà amb la participació de 46 centres i 87 estudiants de batxillerat. Gràcies a ells i especialment als seus professors i professores podrem celebrar aquesta tercera Olimpíada el proper 27 de febrer en col.laboració amb el CCCB per segon any.
Ens han donat suport aquesta edició col.laboradors i patrocinadors que ens permetran obsequiar a tots els participants i premiar als guanyadors amb el viatge a la final d’àmbit espanyol, que serà a Oviedo els dies 15 i 16 d’abril.
La part pública de l’Olimpíada començarà a les 11 h del matí, aproximadament, amb els diàlegs dels estudiants, i seguirà amb el debat amb els ponents convidats.
Us hi esperem!