Guanyadores de l’Olimpíada de Catalunya (OFC) i dates de la final espanyola (OFE)

El 20 de març vam celebrar la final de l’OFC i, com ja sabeu tothom que hi va assistir, les guanyadores i el guanyador van ser les següents persones:

Dilema:

• Bethlehem Lozano, INS. Rubió i Ors de Sant Boi.

Fotografia:

• Helena Fajula Manzano, Institut Ferran Casablancas de Sabadell.

Dissertació:

• Manuel Cortés Hernán, INS Colegio SIL de Barcelona.
  • Pei Roselló Barceló, St. Peter’s School de Barcelona.

Vídeo:

• Judit Bernabé Gasulla, Institut Ferran Casablancas de Sabadell.

Des de l’organització aprofitem aquest moment per felicitar el gran nivell que van mostrar totes i tots els finalistes en les defenses de les seves tasques filosòfiques, i també, per descomptat a totes i tots els participants sense els quals no tindria sentit l’Olimpíada. Una menció especial dediquem també a la tasca del professorat responsable i a la generositat d’un tribunal que va fer una tasca excel·lent, sense aquestes feines aquest esdeveniment no s’hauria pogut organitzar.

A partir de la setmana que ve tothom començarà a rebre el seu diploma de participació, i en el cas de les guanyadores algun premi. Pel que fa al professorat, que esperem de nou l’any que ve amb el seu alumnat, li farem arribar algun petit obsequi, dins de les nostres possibilitats. Sigueu pacients, perquè allà on sigui possible, serà un membre de l’Olimpíada qui porti els obsequis al centre de manera personal.

I ara el següent pas, perquè les finalistes puguin continuar mostrant el seu impressionant talent filosòfic. Ja tenim dates per a la final espanyola (OFE):

• El 7 de maig entre les 8 i les 20 h caldrà enviar la foto i el vídeo finalista i també les dissertacions i el dilema (que estaran disponibles des de les 8).
  • El 14 de maig coneixerem els i les finalistes de cada modalitat.
  • El 21 de maig, divendres, es disputarà la final en línia entre les 10 (9,55) i les 11, aproximadament, amb 4 sales paral·leles. El nom de qui guanyi se sabrà el mateix dia.

Molta sort per al nostre i les nostres representants i, de nou, moltes gràcies a totes les persones que heu fet possible i doneu sentit a l’Olimpíada. Malgrat la pandèmia i al desig irrefrenable de tornar a la presencialitat i al CCCB, n’estem molt contents!