Instruccions per a les dissertacions i dilemes, composició dels tribunals i recordatori del límit per a les modalitats de foto i vídeo

Des de l’OFC hem decidit adoptar el mateix sistema que se seguirà a l’OFE per a les modalitats escrites i s’ha deixat de banda la idea del Classroom. Les instruccions per al dia 25, consensuades entre dilemes i dissertacions, són les següents:

• El dia 25 de febrer, al voltant de les 8 del matí, enviarem el dilema i la pregunta de la dissertació des d’aquest correu i també es publicaran a la web: https://blocs.xtec.cat/filolimp/
  • Caldrà enviar els exercicis entre les 8 i les 20 hores del mateix dia.
  • Els arxius de les dissertacions o dilemes s’hauran d’enviar a l’adreça de correu electrònic respectiva/es: dissertaci…@gmail.com o dilemes.filo.oli…@gmail.com.
  • En el mail heu d’indicar l’Institut de procedència de les dissertacions/dilemes, el nom del professor inscrit, i el nom i el DNI dels participants.
  • El format de l’arxiu haurà de ser un PDF amb la següent estructura de nom: XXXXXXX_disser_21.pdf o XXXXXX_dile_21.pdf, on XXXX correspon al número del DNI de l’alumne. A més a més el DNI haurà de figurar a la primera plana de l’exercici.
  • Recordem que a l’exercici no pot figurar cap altra identificació ni de l’alumne ni de l’Institut de procedència per tal de garantir que el corrector no tingui cap indici de la identitat ni de l’alumne ni de l’institut de procedència.
  • Els exercicis seran baixats i compartits amb els correctors.
  • D’aquesta manera garantim que els correctors no sàpiguen de qui és qui corregeix i podem facilitar la identificació de l’alumne. El fet de posar el nom de l’Institut, DNI i nom de l’alumne en el correu facilitarà el control de presentats.
Som conscients de les trampes que pot permetre aquest sistema amb un marge tan ample d’hores per enviar els dilemes i les dissertacions i per això demanem que vetlleu en la mesura del possible per l’autoria i autenticitat de la reflexió filosòfica. Igualment, s’utilitzarà mitjans per detectar possibles plagis i creiem que la defensa serà també un filtre, en el cas que algú hagués tingut una ajuda indeguda.

Aprofito l’avinentesa per comunicar-vos els membres dels tribunals de cada modalitat:

1. Dissertació: Silvia Rodríguez, Santiago Marchese i Ignasi Parrón.

2. Dilema: Ana Paula Altamirano, Gerard Pérez, Ferran Wesselo.

3. Foto: Joan González Guardiola, Victor Viñolo i Agnès Grau.

4. Vídeo: Laura Llevadot, Albert Val i Filmoteca de Catalunya.

5. Final: Edgar Gili (UB), Elisabet Goula Sardà (Cap del Centre de documentació i debats del CCCB), Àngel Puyol (UAB).

Recordeu que el límit per enviar les fotografies filosòfiques i els vídeos és el mateix dia fins a les 19.30, encara que si ja ho teniu, ho podeu enviar ja als correus de les respectives modalitats.
Si teniu dubtes, poseu-vos en contacte directament amb les coordinacions.