Novetats de l’VIII OFC: Llibertat o seguretat?

Benvolgudes i benvolguts:

Ens plau comunicar-vos la confirmació un cop més que tindrem Olimpíada aquest curs, adoptant, per descomptat, les mesures de seguretat necessàries. Creiem que davant d’aquest temps fosc i estrany que vivim, cal no defallir en oferir a l’alumnat l’oportunitat d’enfrontar-se amb les armes pròpies de la filosofia i sense desànim, a favor d’un nou horitzó. El tema serà Llibertat o seguretat?

Teniu en aquesta mateixa web, una entrada anterior, un seguit de preguntes que poden orientar la preparació del tema i també trobareu material relacionat amb la pel·lícula de La taronja mecànica.

Aquestes són les novetats o dates claus amb què podeu comptar ja:

• El preu d’inscripció per aquest curs baixarà considerablement: 5 euros per alumne i un màxim de 30 euros (amb el màxim de 8 alumnes per centre). La raó és que la final estatal es farà virtual aquest curs. La data està per determinar però serà similar a edicions anteriors.
  • Concurs nou, específic de Catalunya: Lliurament de cartells (bases adjuntes): del 18 al 26 de novembre.
  • Dates d’inscripció dels centres: de l’1 de desembre al 19 de gener.
  • Formació/presentació pel MEET de les diverses modalitats, els recursos de la nostra web, criteris d’avaluació, etc. el 10 de desembre a la tarda (entre les 17 i les 20 hores). Podrà assistir qui pugui i vulgui, encara que està dirigida especialment per aquell professorat que desitgi tenir la possibilitat de certificar 30 hores de formació (la resta de condicions per obtenir el certificat són similars a les de l’any passat).
  • Proves escrites (en línia) i límit per enviar les fotografies i vídeos filosòfics: dijous 25 de febrer.
  • Final catalana (en línia o en el CCCB si les condicions epidemiològiques fossin favorables): dissabte 20 de març.

Esperem que l’avançament de les novetats per aquesta edició us puguin ajudar a organitzar-vos millor i a il·lusionar-vos com nosaltres en preparar amb l’alumnat el tema candent que us proposem en coordinació amb l’OFE.

CONCURS DE CARTELLS

Us desitgem molta salut i ànims per aquest curs.