Guanyadores de la IV Olimpíada de Filosofia

Un any més, i ja van sis, ens trobem al voltant de la proposta d’una Olimpíada de Filosofia per celebrar la tasca de professorat i alumnat de secundària obligatòria (4t d’ESO) i Batxillerat. Han estat més de 150 alumnes participants de centres de tota Catalunya els que han estat presentats pels seus professors en les diferents modalitats. Un cop triats els finalistes, ha tingut lloc la defensa oral a l’Auditori del CCCB  amb un Jurat format per:

• Sr. Josep Monserrat, Degà de la Facultat de Filosofia de la UB
  • Sra. Jèssica Jaques, professora titular d’estètica i teoria de les arts de la UAB
  • Sra. Elisabet Goula, membre de l’equip de documentació i debats del CCCB

La presentació de l’acte ha anat a càrrec de la Bàrbara Roig, del Servei educatiu del CCCB i de la Cristina Fernàndez, membre de l’equip organitzador de l’Olimpíada, que ha estat també la conductora.

Els finalistes de les diferents modalitats han estat els següents. Destaquem en negreta les guanyadores.

En dilema moral:

• Marina Fasanar, de l’IES Ferran Casablancas de Sabadell
  • Carla Lucchetti, de l’IES Menéndez y Pelayo de Barcelona
  • Carla Placeres, de l’IES Ferran Casablancas de Sabadell

En fotografia:

• Francesc Nava, de l’IES Lluís Companys de Ripollet
  • Miranda Sánchez, de l’IES Quatre Cantons de Barcelona
  • Sílvia Sellabona, de l’IES La Garrotxa d’Olot

En dissertació:

• Sara Delgove, de St. Peter’s School de Barcelona
  • Pol Fernández, de l’IES Milà i Fontanals de Vilafranca del Penedès
  • Raquel Sánchez, de St. Peter’s School de Barcelona
  • Ana Vicente, de l’Escola Joan Pelegrí de Barcelona

En vídeo (VIdees):

• Fabián Aranda, de l’IES Milà i Fontanals de Vilafranca del Penedès
  • Lluc Castells, de l’IES Ferran Casablancas de Sabadell
  • Matilda Cubela, de l’IES Ferran Casablancas de Sabadell

Les guanyadores representaran a Catalunya a l’Olimpiada Filosófica de España que tindrà lloc a Málaga els propers 26 i 27 d’abril.

Un any més volem agrair a estudiants, professorat, membres dels diferents jurats, entitats i membres de l’equip organitzador la seva tasca. L’Olimpíada és de tothom i no és de ningú: és una porta oberta a compartir l’afany per l’ensenyament i l’aprenentatge de la filosofia.

Tornem aviat! I comptem amb tots vosaltres!