Creació de material per a nou professorat sobre eines digitals. Elaboració de propostes d’activitats i dinamització de formació per al desenvolupament professional docent sobre la pràctica pedagògica digital i/o mitjançant entorns digitals.
Realització de cursos i formacions per millorar la pràctica pedagògica digital i/o mitjançant entorns digitals. Aquestes formacions han estat, la majoria, en format telemàtic amb el qual, a més a més de la matèria, ha calgut desenvolupar vie de comunicació telemàtica.
Cursos realitzats en els últims anys
En el marc de la formació contínua, i en aquest cas de la CDD, també cal esmentar el curs present de postgrau a la UB sobre CDD C1 el qual es culmina amb el document present. Paral·lelament també es realitza un curs de llenguatge audiovisual i creació de materials multimèdia enfocat a la realitat d’un centre educatiu.
Imatge del curs de llenguatge audiovisual cursat a l’institut Europa enguany
Realització de treball final de màster. Ofereix assessorament, formació i propostes al professorat per l’assoliment de la competència digital docent.
Com el Màster en Formació del Professorat d’Educació Secundària de la UPC contribueix en l’assoliment de la competència digital docent