Resum i valoració de les vostres preguntes del 1r Trimestre en el BLOC d’EF

 RESUM – GRÀFIQUES

Nº persones que han fet preguntes i el grup al qual pertanyen

Hi ha hagut 35 preguntes de les quals la major part 37% (13 pers.) han sigut del grup B.

Les altres classes són el 3rC amb un 29% (10 pers.), el 3r A ambun 14% (5 pers.) i 2n  ESO amb un 9% (3 pers)

 

Quines preguntes feien i sobre quin tema?

La major part de les preguntes anaven en relació a l’sportfoli amb una 31% (11 pers.) en segon lloc el tema era sobre el treball amb un 23% (8 pers.). Aquí podem diferenciar-ne diferents tipus de treballs, els de 3r amb la coreografia, el dels lesionats i els d’altres cursos.

 

Quina és la valoració que faig?

Estic bastant content d’aquest qüestionari, ja que així l’alumnat sap en tot moment on es pot dirigir davant un dubte que tingui. 35 preguntes no són moltes. Ha sigut alguna més, ja que alguns dintre de l’sportfoli em feiau preguntes i us les resolia allà mateix, o en algun mail.

No estic gens sorprès pel número de dubtes sorgits en relació a l’sportfoli. És normal, ja que no ho haviau fet mai, llavors davant d’una cosa nova el més normal es que apareguin dubtes i s’hagin de resoldre, per aquesta raó, en tot moment he resolt (crec) i no he dubtat en respondre els vostres dubtes relacionats amb l’sportfoli o qualsevol altre dubte en qualsevol moment. També han sorgit dubtes amb els enigmes o els qüestionaris. És a dir, que casi la totalitat dels dubtes han sigut relacionats amb activitats noves que no haviau fet abans.

Ara bé, després d’un trimestre i de les explicacions prèvies i post que faré (un últim videotutorial que faré en relació a la copia de certs arxius i compartir-los amb mi, afegir imatges i videos i comentaris ) no contestaré a cap pregunta que NO sigui de forma presencial o per aquest formulari. Aquest mètode m’ajuda a veure els vostres dubtes davant les meves explicacions i /o continguts i poder solventar-los el més aviat possible.

Quant als dubtes o preguntes per grup poden sorgir diferents punts de vista.

El grup que ha fet més preguntes ha sigut el B, això pot ser, primer, perque estan preocupats pels criteris d’avaluació, segon, per aprendre i tercer, per voler-ho fer correctament. És el grup que més sportfolis m’han fet.

Quant al grup D, es pot extreure diferents punts de vista, ja que va ser el grup que va començar a fer l’sportfoli més tard, ja que no l’entenien i vaig haver de fer una classe teòrico-pràctica. Per això mateix, hauria de ser un dels que més preguntes haguessin fet, sobretot a principi de curs, però no és el cas. Solament, el 9% (3 pers.). Això sí, molts d’aquest grup van fer alguna petita sessió – demostració al pati amb mi o al departament. També podria ser que al haver fet aquesta classe ho tinguessin i ho entenguessin millor per això no han fet gaires preguntes.

D’altra banda, els dubtes relacionats amb els treballs són diferents, ja que poden ser sobre el treball de lesionats o sobre treball de classe de la coreografia o treballs d’altres cursos (2n)

 

CANVIS SEGONS AQUESTS RESULTATS ESPERANT ALS DE LA VALORACIÓ TRIMESTRAL

  1. UTILITZAREM EL FACEBOOK PER POSAR INFORMACIÓ RELACIONADA AMB L’ASSIGNATURA, AIXÍ TOTHOM ESTARÀ AL DIA DEL QUE PENJO O ESCRIC AL BLOC. LA GENT QUE TINGUI EL LECTOR DE NOTÍCIES HO PODRÀ SEGUIR VEIENT.
  2. UTILITZAREM EL FORMULARI QUE ESTÀ AL BLOC EXCLUSSIVAMENT PER PREGUNTAR-ME QUALSEVOL DUBTE QUE TINGUEU. NO RESPONDRÉ A RES QUE NO SIGUI A CLASSE. TAMPOC RESPONDRÉ A ALGUN MAIL QUE M’ENVIEU. 
  3. L’SPORTFOLI GRUPAL HE VIST QUE LA MAJORIA NO L’UTILITZA, AMB LA QUAL COSA EL TREURÉ
  4. ELS QÜESTIONARIS ELS POSARÉ MÉS AVIAT, AIXÍ TINDREU MÉS TEMPS PER FER-LOS, PERÒ POTSER NO HEM FET LA CLASSE TEÒRICA ENCARA I POSARÉ DATA LÍMIT, ELS TANCARÉ I NO PODREU ACCEDIR-HI. 
  5. ELS ENIGMES ELS POSARÉ TOTS JUNTS I TINDREU UNA SETMANA SENCERA PER RESPONDRE’LS
  6. EN L’ESCALFAMENT FAREM 2 – 3 VOLTES I POSTERIORMENT 1 JOC O 2 EXPLICAT PER VOSALTRES QUE SIGUI DINÀMIC (que ens moguem molt, ja que és molt important per l’escalfament) I RÀPID D’EXPLICAR. POSARÉ UN QÜESTIONARI PER SABER ELS VOSTRES GUSTOS I PREFERÈNCIES PER ALS JOCS. PODREM FER ALGÚN JOC EXPLICAT PER MI TAMBÉ (així opineu)
  7. EN L’SPORTFOLI INDIVIDUAL EL SEGUIREM FENT AMB ALGUN CANVI QUE VEUREU EN ELS CRITERIS D’AVALUACIÓ DEL MATEIX (carpeta View)
    1. QUAN POSO COMENTARIS ES PER A QUE ELS ANEU CORREGINT EN ELS SEGÜENTS DIES QUE FEU L’SPORTFOLI
      1. Si estem fent un circuit i les activitats que fem les anomeneu POSTES enlloc d’ESTACIONS.. doncs està malament i jo corregeixo. Doncs els propers dies si fem un circuit, heu de dir ESTACIONS ok?
    2. HEU DE MIRAR BÉ ON EXPLICO UN EXEMPLE DEL PUNT 2 DE L’SPORTFOLI. Afegeix un exercici = que busquis 1 similar. Obligatori = busca imatge o enllaç de video o l’expliques
    3. SPORTFOLI PUNT 4, també mireu l’exemple. Afegeix un exercici on puguis millorar, ja sigui perque ets bo i no has tingut CAP problema amb la sessió o has tingut algun problema. = obligatori
      1. Amb problema: busca un enllaç de foto, vídeo que sigui mes fàcil per a tú, ja que NO has pogut realitzar aquell exercici
      2. Sense problema: busca un enllaç de foto, vídeo que sigui mes difícil per a tú, ja que ha sigut molt fàcil realitzar aquell exercici. Com el complicaries???

 

A la espera de veure els resultats de la valoració trimestral per posteriors modificacions

 

Eduard – profedufis 😉

Deixa un comentari