Elecció de delegats

L’institut és una organització democràtica. Això vol dir que tots els estaments –professorat, alumnat, personal d’administració i serveis, i les famílies de l’alumnat- participen amb veu i vot als òrgans de govern. L’alumnat té tres representants al consell escolar i un delegat/da i un subdelegat/da per a cada grup-classe. És important que quan elegiu aquestes persones que us han de representar ho feu amb criteri i després de pensar bé la vostra opció.

QUI HA DE SER DELEGAT O DELEGADA?
Els o les representants de la vostra classe n’han de ser els portaveus i l’enllaç entre el grup i el professorat i la direcció del centre. Com han de ser? Quines funcions tenen exactament? Què hi diu, la llei?
Els delegats han de:
  • Recollir queixes i propostes dels alumnes i fer de portaveu de la classe per transmetre-les a l’estament adequat  (Equip directiu, Consell Escolar, tutor, professors).
  • Solucionar amb el/la tutor/a els problemes del grup.
  • Impulsar i coordinar les diferents activitats perquè funcionin a nivell de la seva classe.
  • Ocupar-se del funcionament de la classe, estat del material, confecció de calendaris d’exàmens, avisar sobre la neteja i l’ordre de la classe,etc.
  • Fer-se responsable del reciclatge del paper de l’aula.
  • Dirigir les assemblees de classe per debatre temes i qüestions plantejats pel consell de delegats o  pels propis alumnes.
  • Vetllar per l’estalvi energètic ( tancament de llums i finestres).
  • Convocar a través dels representants del Consell Escolar, reunió de la Junta de delegats, quan ho cregui convenient.

ACTA D’ELECCIÓ DE DELEGATS

GRUP: 3E ESO

Es constitueix la mesa electoral, persidida en qualitat d’alumne més gran, per:

Presidenta: Chenoa Mina

I exercida la secretaria, en qualitat d’alumne més jove, per:

Secretari: Adalberto De la Cruz

Declarem que han estat candidats a delegat i subdelegat d’aquest grup classe tots els alumnes del grup.

I certifiquem que el resultat de la votació ha dirimit els següents representants de la classe:

Delegada: Itziar Úbeda               Vots obtinguts: 14

Subdelegada: Cesca Moore        Vots obtinguts: 8

Signat a Mataró, a 28 de setembre de 2018

La presidenta                                                              El secretari

Chenoa Mina                                                               Adalberto

Publicat dins de 3r d'ESO, Tutoria | Deixa un comentari

No volem més cops!

Ahir vaig anar al concert de la Judit Neddermann a Premià de Dalt. Us deixo amb una de les cançons que va interpretar, i amb la qual acaba de guanyar el Premi Cerverí 2018. Espero que us agradi!

Imatge de previsualització de YouTube
Publicat dins de 3r d'ESO, Actualitat, Música, Tutoria, Vídeos | Deixa un comentari

Avaluació inicial

Expressió escrita

REDACCIÓ

Escriu entre 10 i 15 línies. Si n’escrius menys de 10, no se’t corregirà la redacció i la teva nota es veurà afectada.

Et recomanem que segueixis aquest procés:

1. Planificació, esquema de les idees que desenvoluparàs.
  2. Primera versió de la redacció.
  3.  Revisió, correcció i versió definitiva.

TEMA: Com és per a tu un bon amic o amiga?

Publicat dins de 3r d'ESO, Opinió | 65 comentaris

Comencem!

Publicat dins de 3r d'ESO, Tutoria, Vídeos | Deixa un comentari

L’últim ball!