Planificació

Com es fa un programa de ràdio?

A partir d’aquesta pregunta els alumnes van haver de buscar informació sobre com es porta a terme un programa de ràdio i en van analitzar les característiques comunes.

Van veure la necessitat de crear un guió, distribuir diferents càrrecs i definir les taques de cadascun d’ells.

A partir d’aquí van buscar una sintonia amb la qual es pogués identificar el programa. Entre tota l’escola van acordar utilitzar tres sintonies diferents: una per iniciar el programa, una per posar  a les entrades i sortides dels diferents locutors i/o entrevistats i l’altre per acomiadar-se.

Es va començar a fer una pluja d’idees sobre de què es volia parlar a cada programa i quin format volien utilitzar.

Fem de locutors de ràdio.

Som l’escola Puig d’Esquers, una escola rural de 14 alumnes.

El projecte que nosaltres presentem com escola està impulsat per les mateixes mestres del centre.  La idea va sorgir dels alumnes mentre realitzaven el taller de tipologies textuals on es treballava la notícia. Al principi la idea era fer el projecte de ràdio a l’escola, però ens van oferir la oportunitat d’anar als estudis de ràdio Llançà i poder participar d’un programa de ràdio propi.

Com a mestres no tenim massa experiència en el treball per projectes, però creiem molt en aquesta metodologia de treball i estem disposats a llençar-nos a la piscina, però a poc a poc.

Hem iniciat el projecte just començar el 2n trimestre i la idea és acabar-lo abans de Setmana Santa.

Comencem el projecte amb molta il·lusió!

La ZER ens presentem!

Benvinguts i benvingudes al nostre bloc.

Som la ZER Cap de Creus. Aquesta ZER està formada per dues escola, Les Clisques del Port de la Selva  i Puig d’Esquers de Colera.

Aquest curs hem creat un equip impulsor format per mestres de les dues escoles de la ZER, però cada escola ha desenvolupat un projecte propi. Cada centre farà publicacions sobre el projecte treballat a la seva escola.