Sessió 5 de Seminari TAC
Estratègies d’ús dels blocs a l’aula. RSS i etiquetatge.
Data: 5 de maig de 2008
Notícies i novetats
Obert el període d’alta d’equipaments de dotació pròpia al Gepse
Mostra’t, concurs de vídeo via mòbil. Teniu la referència al bloc.
Els Joves i les Tic. Teniu la referència al bloc.
Novament, el 1er Congreso Nacional Internet en el Aula
Programa de televisió Play del K3
Demanem l’opinió dels assistents
Us preguem dediqueu al temps del seminari 5 minuts a la notícia on es demana l’opinió dels que participeu, assistents i formadors/es
Pel proper curs els Seminaris TAC continuen, en horari lectiu, i amb el mateix format d’enguany, més o menys.
Tanmateix hi ha en alguns plans de formació de zona altres tipus de formació, hores d’ara en procés d’aprovació, en horari no lectiu que també us pot interessar, per exemple un seminari per a coordinadors TIC, molt més tècnic.
Us preguem que animeu a que així es faci, encara que sigui de forma anònima, realitzant un comentari al propi article, sigui en forma anònima o no.
PRESENTACIÓ D’EXPERIÈNCIES I RECURSOS. INTERCANVI D’IDEES ESTRATÈGIQUES I PROPOSTES I ESPAI PRÀCTIC
Estratègies d’ús dels blogs d’aula
Materials:
Material dissenyat especialment per a aquest seminari, on la Teresa Torné ens descriu la possibilitat de treball amb els blocs de la Xtec. Recordeu que , encara que teniu ja el material, els assistents el poden consultar directament des de: [kml_flashembed movie="http://www.xtec.cat/~e3944813/fitxers/blocs.swf" width="500" height="600"/]
Jornada Tècnica Audiovisuals: http://www.xtec.cat/audiovisuals/sav/jtec0607/
Curs telemàtic Aula 2.0: http://www.xtec.cat/formaciotic/dvdformacio/materials/td205/index.html
Des del SATI-DNEE de Reus hem engegat un bloc per a punt de contacte entre els especialistes d’Educació Especial de Reus i el Baix Camp.
http://blocs.xtec.cat/satidneereus
Fins dilluns
Rosa
El curs d’informàtica pels coordinadors d’aula, penso que ha de ser més tècnic i realista que no tocar tans camps, Audovisuals – Radi- video conferfència- etc i centrar-se una mica més en els alumnes i a nivell pràctic i menys en utopies que no podren fer mai.
Molt important per els coordinadors d’aula és la part tècnica i com resoldre aquest problemes fins que arriben els tècnics.