Davant la quantitat d’informació visual que emmagatzema aquest portal d’Internet sorgeix la necessitat, per questions de logistica( moltes vegades les linies adsl no donen prou rendiment pel streaming) i estem esperant per veure un video a que es descarregui, i el veiem a saltirons.Aquí és on trobem la forma de descarregar en local el video en questió al teu pc per la posterior reproducció.
Hi ha varies formes una d’elles es canviar l’adreça del vídeo on posa youtube per 3outube, o sigui canviar la y per un 3 i us sortira una pagina com aquesta (podeu descarregar el vídeo en format original flv o en mp4 mes qualitat)
Un altre sistema es a traves de FILSh.net li poseu l’adreça del video en youtube i en la pantalla d’aquest portal li dieu en quin format voleu descarregar-lo
Podeu afegir a la llista de convertidors online de videos en format flash:
http://media-convert.com/conversion/
http://www.zamzar.com/
Gràcies Daniel. Qualsevol dels dos dona bons resultats. El primer ja el vam referenciar en una jornada tècnica d’audiovisuals, quan temps enrera es feien.