Sí. En la darrera sessió dels seminaris TAC vaig poder observar com en un mateix espai, concorrien mestres i professors, professionals de primària i professionals de secundària, docents en definitiva. Això em fa pensar que potser el que hem d’aconseguir és oferir temàtiques que permetin aquesta situació. Quants cops no hem sentit a dir “no pot ser un seminari de primària i secundària conjunt”, o també “no tenim els mateixos interessos”. Potser la sessió serà l’excepció que confirmi la regla, però voldria pensar que no té perquè ser així. Si ha estat possible en aquesta situació, perquè no ha de ser-ho en unaltre?
Us encoratjo a tots a trobar les temàtiques que facin possible experiències conjuntes com la d’aquest dia.
Sí Lluís, realment va ser una molt grata satisfacció i ben segur que cap dels assistents vàrem pensar en aquesta, diguem-ne, circumstància.
No hi dubte que el fons és diferent, però les formes poden ser molt similars…
Estic convençut que hi ha un contingent important d’eines, serveis i instruments que ens són o ens poden ser útils a qualsevol nivell educatiu.
Cerquem-los! Aquesta és la nostra feina.