Daily Archives: 26 febrer 2009

Els alumnes de l’EHTB al Fòrum Gastronòmic ’09

Complint amb la cita bianual amb el Fòrum Gastronòmic de Girona,  un grup d’alumnes i professors d’hoteleria i d’indústries alimèntaries van visitar ahir dimarts les instal.lacions d’aquesta mostra gastronòmica a l’auditori de la capital gironina. Des de les déu del matí fins a les cinc de la tarda els alumnes van poder gaudir de diferents propostes educatives com per exemple, tota una sèrie de xerrades a la Sala Simfònica de l’Auditori, on van destacar Quique Dacosta i Josep Pàmies cuinant de bon matí amb Stevia Rebaudiana i Josean M.  Alija del restaurant Guggenheim de Bilbao, cuinant productes autòctons de Bizakaia amb la col.laboració de Slow Food. A més d’això, relacionat directament amb la cuina, l’alumnat va poder gaudir de moltes altres activitats relacionades amb el món del vi com xerrades de Josep Roca, Javier de las Muelas…etc. Sense oblidar-nos de tots els stands dels expositors presents, des de llibres gastronòmics, fins a cellers,  passant per tot tipus de producte artesà i gourmet.  Al igual que d’altres visites semblants que es realitzen al llarg del curs, aquesta és una gran oportunitat perquè els alumnes s’apropin a la realitat gastronòmica del país i les seves possibilitats de futur. De la mateixa manera també pel professorat és una ocasió excel.lent  per conèixer de primera mà nous productes i tendències i així enriquir la seva tasca docent.

imgp1629comp.JPG

Alumnes a l’accès al recinte del Fòrum

imgp1642-comp.JPG

Demostració de cuina a la Sala Simfònica