Nerea Guridi i Sergi Pelaó guanyen els catskills 2009!

catskills.png

La Nerea Guridi i el Sergi Pelaó, ambdós alumnes del segon curs del CFGS de Restauració a l’EHTB van guanyar a Girona el passat dijous 29 de gener,  a les especialitats de servei de restaurant i cuina respectivament, al Catskills 2009. Aquest campionat de Catalunya  de Formació Professional selecciona els millors alumnes en 11 skills/professions diferents per tal de poder representar la comunitat autònoma de Catalunya en el campionat estatal Spainskills (abril 2009).

Els guanyadors de Spainskills participaran al campionat internacional WorldSkills que es celebrarà a Calgary (Canadà) al setembre de 2009.  Aquesta competició és tracta sense dubte d’una autèntica olimpiada de la formació professional a la qual competeixen els millors alumnes del  món.

Aquesta victòria en la prèvia de Catalunya certifica l’alt nivell de preparació d’aquets alumnes així com premia les moltes hores de dedicació i esforç per preparar aquest concurs. Dedicació i esforç supervisats i orientats pels professors del centre Xavier Iglesias i David Casas, en les modalitats de servei de restaurant i cuina respectivament. Sense el treball d’aquest equip d’alumnes i docents la victória no hauria sigut possible. Després de menys d’un any des de la seva inauguració oficial, els alumnes de l’EHTB assoleixen el seu primer triomf, ni més ni menys que a la competició més important que existeix actualment en l’ambit de la formació professional, imposant-se a tota la resta de centres educatius de Catalunya. I ara el próxim repte és a Madrid…que tremolin la resta de comunitats, arriben la Nerea i el Sergi! Moltes felicitats campions!

nerea-i-sergi.JPG

Si voleu conèixer amb més detall les bases de la competició consulteu aquests documents en pdf: directrius_catskills_34_cuina.pdf

directrius_catskills_35_rest_bar.pdf

JJSA

4 thoughts on “Nerea Guridi i Sergi Pelaó guanyen els catskills 2009!

1. Martí

Un Pregunta: Els alumnes podem col·laborar amb el bloc aportant algun text, escrit, …?
    Si és així, com ho hem de fer?

Gracies!

2. jjsa

Qualsevol participació serà ben rebuda!. De fet, seria genial més contribucions per part dels alumnes. Potser el procediment per publicar no és massa senzill, però si vols, pots contactar amb mi. Soc el Juanjo Sebastià, professor de cuina del centre i em pots fer arribar el teu article. Ho pots fer via mail (jsebast8@xtec.cat) o personalment mitjançant un pen drive, cd…

3. epetit

Desitgem que guanyin a Madrid i que se’n vagin també al Canadà!
    Una altra cosa, Juanjo, he afegit el link del blog del Martí i el meu també, a la portada del blog.
    Eulàlia