Una llibreta sense espiral

Avui m’agradaria convidar-vos a visitar el bloc de la companya Muntsa de l’IES Frederic Martí Carreras de Palafrugell. Es diu Una llibreta sense espiral i presenta un seguit de tasques d’expressió encomanades al seu alumnat. M’han agradat sobretot les concrecions que aporta a la consigna perquè crec que són imprescindibles si volem que els nostres alumnes millorin i, a més a més, ens ajuden a guiar l’avaluació.

A més a més, hi té enllaçats els blocs dels seus alumnes amb els treballs que hi han penjat. Això dóna encara més valor a l’experiència ja que ens permet contrastar com s’ho han fet seu els aprenents.

Llarga vida a Una llibreta sense espiral!!!

Aquest article ha estat publicat en ENLLAÇOS COMENTATS. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.