Enviant flors

[youtube]http://youtu.be/cpSZl7qyY6U[/youtube]

Aquest article ha estat publicat en 4t d'ESO, Poesia, Vídeos. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

88 respostes a Enviant flors

  1. joony acevedo diu:

    He fet la correcció de Tania Pozo .
    Esta ben feta però la paraula Nadal no la posat en majúscules i jo crec que tindria que separar mes els apartats.

  2. Nadia Chliouet diu:

    Com correctora Nadia Chliouet corregeixo la redacció de la Irene.
    La redacció està bastant bé, hi han 5 paràgrafs, està ben estructurada però hi tenia que haver posat més connectors.
    Les faltes que ha posat són: FINANCIAR-LO ( aquesta paraula va amb ç FINANÇIAR-LO). S’APRÉN (aquesta paraula no té l’accent tancat, si no que ho te obert: S’APRÉN ). INFLUÏR( aquesta paraula no porta dièresis: INFLUIR ). CONCLUSSIÓ ( aquesta paraula no va amb dues SS només va amb una S: CONCLUSIÓ.

  3. Aida Vicente diu:

    Correcció del text, Janny Elisabeth Sánchez Ortiz.

    En primer lloc, no té els 5 paràgraf falta un argument positiu. Té coherència i un registre adequat.
    I en segon lloc hi ha massa faltes d’ortografia.

    Faltes: d’eso (d’ESO), finalitzar-lo (finançar-lo), una (Una), guayar (guanyar), perque (perquè), l’portunitat (l’oportunitat), tradiccions (tradicions), mes (més), catalunya (Catalunya) mes (més), duna (d’una), facil (fàcil), perque (perquè), tes (tens), necesesaria (necessària), vergoña (vergonya), aixo (això), l’ho important (l’important) com (com per exemple), coneixer (conèixer), mes (més), amistad (amistat) mes (més), el (els).

  4. Natine Diarra diu:

    He fet la correció del Mustafa
    En primer lloc no esta bé estructurat, no te coherencia en algunas frases . hi ha molts punts que no fa falta posar ,moltes comas 😮 faltes *nomes* només, es/és repetició de paraules, faltes *be* bé *son* són /*sufrir* patir . En la última frase posa * amb la mal educació * (mala educació).*Per l’altre banda els negatius. Els negatius* ¿?( per altre banda …. explicació sense posar * negatius ) …..

  5. Raúl Cantarero 4t A diu:

    Jo he corregit la redacció de Dani Garcia de 4t A.

    L’estructura està ben respectada i presenta els paràgrafs necessaris. El registre no està del tot ben utilitzat perquè hi ha paraules/expressions que han estat emprades erròniament. Encara que podríem puntualitzar alguna cosa, el text té coherència.

    … a la ESO (a l’ESO).
    I una de les activitats (Una de les activitats).
    … fas pinya amb els companys (ús incorrecte del registre).
    Al 3r, 4t i 5è paràgraf no hi ha gairebé cap signe de puntuació i el lector s’ofega.
    Hi ha paraules i/o expressions que es repeteixen constantment durant tot el text (vendre flors).

  6. Alba Panera Andrés diu:

    Correcció de la redacció de Lluis Bargalló

    Només té dos paràgrafs quan ha de tenir uns 4 paràgrafs, està bé estructurat però hi falten paràgrafs.
    Al segon paràgraf a la tercera línia ”algo” està mal dit i es ”alguna cosa”
    No n’hi ha més faltes, està bastant bé la redacció, però en la meva opinió la faria una mica més llarga y amb més paràgrafs.

  7. Noemí Martín 4A diu:

    He corregit la redacció de Paola Cabezuelo:

    Aquesta redacció no te molt de sentit es a dir que costa d’entendre, ja que canvia molt de persona ( del verb). En un text argumentatiu no tens que escriure-ho donant la teva opinió y senten que dona la seva opinió.
    Està bé estructurat, però el tercer paràgraf ha fet sols dos línies.

    Ortografia:

    – necessitem vendre flors per guanyar-ho diners per anar.
    Guanyar-ho està malament ja que el –ho parla dels diners y desprès ho posa. Tindria que treure el -ho o els diners. Aquesta falta està en la segona línea dos vegades i en la penúltima línea.
    -Fan Activitats per guanyar-ho diners paper viatge.
    A part de guanyar-ho diners, també te paper viatge. Crec que volia dir per al viatge.
    -Per primer lloc ens guanyar diners.
    En primer lloc guanyar diners. Ens en aquesta frase no té sentint.
    -Hi ha ambient de viatge i de treball per anar a aquells i aquelles viatge.
    Aquells i aquelles. No te sentit.
    -Més coses és que és relacionin amb la gent del carrer.
    El segon és no té que porta accent, per que no és del verb ser.
    -és proposem que és anar al viatge.
    Els dos és no porten accent, per que no és del verb ser.
    -tenen que fermen.
    Fermen crec que voldria dir fer.

  8. EduardPaat diu:

    Correcció a la Raquel Abajo:

    Per començar, els paràgrafs no estan ben senyalats. Tot seguit, en lloc de parlar de les flors de nadal, ens parla de vendre flors de sant jordi, cosa molt interessant, pero aquest no es el tema. Tot el text te la cohesió que ha de tenir. Llenguatge cult, ben expressat.

    Ortografia: No hi ha cap error.

  9. Borja diu:

    He corregit a Irene.
    Faltes:
    ·S’aprén – S’aprèn
    ·Pot ser- Potser
    ·Influïr – Influir
    ·Hagin – Hagi
    ·Conclussió- Conclusió

  10. Andrea EScolar Hernandez 4rA diu:

    Correcció de la redacció de Noemi Martín:
    En general, l’idea del context, esta força bé, pero, en la introducció, no hi ha molta coherència.
    Per altre part, veig que també, utiliza expressions en sentit col.loquial.
    Trobo que hi ha faltes d’ortografía i la estructura del text es podría millorar una mica més.

  11. Alberto Quijorna Pérez 4tA diu:

    Correcció de la redacció de H, Lglas:

    La redacció en general no parla del tema principal que s’havia propost (la venda de flors), si no de diverses activitats que es poden realitzar.

    La conclusió està ben plantejada, encara que li faltaria introduir alguna justificació més perquè fos més consolidada i convincent.

    Aquesta frase “Activitats com aquestes tenen aspectes positius, com de negatius.” està separada i conta com a paràgraf. Es podria suprimir ja que en els següents paràgrafs es podrà veure els diferents punts de vista per a les activitats (aspectes positius o negatius) o introduir-la al primer paràgraf (inroducció).

    “…molt esforç, també ajuden…” Signe de puntuació aml utilitzat. Seria més convenient haver utilitzat un punt i seguit.

    Hi ha un paràgraf amb bones idees però mal plantejades. Li falta ordre i frases que lliguin i tinguin més sentit:
    ORIGINAL:
    Per una altre banda estan els problemes o les dificultats que pots tenir per vendre els productes demanats, és a dir, no tothom serà molt amable i generós per col•laborar amb nosaltres i a mes a mes en el temps que estem amb els problemes econòmics.
    REMOLEDAT:
    Per un altre banda poden originar-se problemes o dificultats que poden tenir a l’hora de vendre els productes demanats, és a dir, no tothom estarà dispost a comprar-los i encara més amb els problemes econòmics que està passant la població a causa de la actual crisi.

    “Com que quasi totes les activitats es faran al aire lliure, el temps pot ser un gran problema per a poder vendre amb facilitat.” Aquesta frase, a més d’estar separada del paràgraf dels aspectes negatius, no es justifica perquè el temps podria ser un altre aspecte negatiu per a la venda de productes a l’aire lliure.

    “Millora el comportament uns entre altres…” Introdueix un nou paràgraf sense cap connector. A més, encara que es pot intuir, no s’anomena el subjecte que millora tot allò que diu posteriorment.

    “Les relacions, les amistats, els amics o companys…” No té setit possar aquesta frase solta sense cap unió amb el text.

    FALTES EN EL TEXT:
    Fan obrir el ulls el mes allà possible… (Incorrecte)
    Fan obrir els ulls més allà possible… (Correcte)

    …tothom amb mes ganes de treballar i de aconseguir el seu mèrit. (Inocrrecte)
    …tothom amb més ganes de treballar i d’aconseguir el seu mèrit. (Correcte)

    Però sobretot es el aprendre a fer un esforç… (Inocrrecte)
    Però sobretot és aprendre a fer un esforç… (Correcte)

    Per una altre banda… (Incorrecte)
    Per un altre banda… (Correcte)

  12. Daniel Navarro diu:

    Text del Carlos Ríos
    El text està ben estructurat i no he trobat cap falta d’ortografia.
    Els paràgrafs estan correctes.
    Puntuació correcte.
    L’única falta que trobo és que el text es molt curt.

  13. Mohamed El Kouraichi diu:

    He corregit la redacció de Tania Pozo

    1r paràgraf te coherència, està ben estructurat i senten, però al principi en comptes d’una ” A alguns” cal posar ” En alguns ” .

    2r paràgraf no te coherència, no està ben estructurat i no senten, també repeteix molt algunes paraules.

    4r paràgraf te coherència, està ben estructurat i senten bé, també en la segona línia al principi on posa ” que hi as preguntat ” cal posar ” que hi has preguntat ”

    5r paràgraf te coherència, està ben estructurat i senten bé, al principi, la paraula ” Finalment ” despres de la paraula es posa accent ” Finalment, “

  14. Raquel Abajo diu:

    En el primer paràgraf del text de Mohamed El Kouraichi no té gaire coherència, ja que falten signes de puntuació i no està ben redactat.
    En el segon i tercer paràgraf ha comès faltes d’ortografia com: per els (pels), lo millor (el millor), es que guanyes (és), de manera econòmicament (econòmica), a prens (aprens), be (bé).
    També ha realitzat errors de cohesió, ja que continuen faltant signes de puntuació, i connectors per estructurar correctament les oracions . A més ha fet algun error de concordança (es compra,regalar, flors).
    En els últims paràgrafs ha comès moltes faltes d’ortografia com: mon (món), per que (perquè) i es (és), en aquest cas ho ha fet servir en diverses ocasions com a pronom reflexiu i no com del verb ésser.
    Un altre aspecte a comentar, és que no ha utilitzat la mateixa persona, ha canviat de primera a tercera persona.
    Finalment no ha posat el punt final de la seva redacció.

  15. Mariama Drame diu:

    He fet la correció de LAURA Muñoz:
    -Al meny (al menys).
    -Ens fa la competencia (ens fa competència ).
    -Esten (estem).
    -L ’estrcutura del text és bona i te un vocabulario correcte i formal

  16. Said Al Fahssi diu:

    Correcció de la redacció de la Gemma

    En primer lloc , la redacció esta estructurada correctament, jo no sóc ningú per criticar aquesta redacció , però si canviaria algunes coses :

    -Primera línia : per celebrar fi de curs / per celebrar el fi de curs

    -Línia 3: Per tal de que surti més econòmic es fan activitats. Entre elles la venda de flors per Sant Jordi./ Per tal de que surti més econòmic es fan activitats, entre elles la venda de flors per Sant Jordi.

    – Línia 7: A més a més fent això, aprendre’m / A més a més, fent això aprendre’m

    -Línia 9 : Encara que amb aquesta activitat hi ha la dificultat de no poder vendre totes les flors que tinguem / aquesta frase no s’entén , esta mal expressada .

    – Línia 12: si fa molt fred no es gaire agradable./ si fa molt fred no és gaire agradable.

  17. Dani García diu:

    Correcció de la redacció de l’Alejandro Martín Pérez

    Faltes ortogràfiques: aquests (aquestes) línia 2, aquet (aquest) línia 4, es (és) línia 7, doles (dolentes) línia 9, dificultar (dificultat) línia 9, aquest (aquests) línia 11, per el (pel) línia 12, dificultar (dificultat) línia 12.

    Com a classificació dels paràgrafs esta ben estructurat, tot i que hi ha frases que no tenen gaire sentit com: “Aquesta acció ho faríem, per no quedar-nos a casa, en comtes d’anar aquet any a l’illa menorquina” que potser volia haver dit: “Aquesta acció la faríem per anar aquest any a l’illa menorquina en comptes de quedar-nos a casa”.

    Finalment repeteix massa vegades la paraula “també” en comptes d’utilitzar altres connectors.

  18. Sanu Dansokho diu:

    Jo m’he llegit la redacció de la Irene , hi la veritat que no te faltes!! Ho ha fet força bé!

  19. Alejandro Martín Pérez diu:

    Correcció a Rubèn Gil
    La redacció esta molt bé, però té algunes faltes d’ortografies, i algunes faltes de puntuació, i necessita més connectors. També té els 5 paràgrafs i les 15 línies que havíem acordat.
    Faltes:
    – El (primera paraula del segon paràgraf(Al))
    – Per el (es pot simplificar de pel)
    – En (no es pot barrejar singular i plural, es ens)

  20. Mustafa diu:

    La correcció esta bastant be, només en te una falta.

    1er paràgraf: (financiar-lo) finançar-lo.
    2n paràgraf: no te ninguna falta.
    3er paràgraf no te ninguna falta

    Opinió: la veritat es que la redacció no esta ben feta, per L’estructura i per moltes altres mes coses.

  21. Mustafa diu:

    Correcció de la redacció de Carlos Rios.

    La correcció esta bastant be, només en te una falta.

    1er paràgraf: (financiar-lo) finançar-lo.
    2n paràgraf: no te ninguna falta.
    3er paràgraf no te ninguna falta

    Opinió: la veritat es que la redacció no esta ben feta, per L’estructura i per moltes altres mes coses.

  22. paola cabezuelo aunion diu:

    he fet la correcció de Georgina Fernández .
    -Esta ben feta te molt de contingut la conclusió esta ben feta i no es venguem es vindrem

  23. Joel Méndez diu:

    Correcció de la redacció d’en Mustafa

    No ha fet els 5 paragrafs *

    EL viatge de final de curs.
    Els alumnes de 4rt ESO acostumen a fer un viatge al final de curs, per guanyaria(guanyar) diners. Organitzen diferents activitats. Una de les activitats mes(més) importants en la que aconsegueixen molts diners, es la venda de flors.
    Organitzen aquesta activitat per poder guanyar diners, per divertir-se, per conèixer a la gent i com enfrontar a persones que no coneixen.
    Venen flors, organitzen moltes mes(més) activitats, com vendre números de loteria, nomes(només) amb la organització d’aquestes dos activitats el viatge els i podria sortir barat o ben be gratis. Però a part de guanyar diners venen flors, s’intenta comunicar amb la gent, respectar-les, i guanyar-se el respecte.
    Per l’altre banda els negatius. Els negatius son(són) molts, com perdre classe, esforçar-te i després sofrir(patir) molt per no vendre res.
    Finalment per concloure, des del meu punt de vista crec que la venda de flors es un esforç positiu i personal, però es inaguantable, perquè amb la mal educació que es presenten els clients, es insuportable aguantar a la gent.

  24. Rubén Gil diu:

    He corregit la redacció de la Chavela Peréz:
    El text esta ben estructurat, té un paràgraf per a la presentació, un paràgraf d’aspectes negatius, positius i conclusió.
    -Primer paràgraf:
    Fa bé la presentació del tema i ens situa bé en el tema del qual escriurà.
    No sé si la X fa referència al numero deu o que no se sap molt bé els anys que es fan els viatges de fi de curs.
    Crec que no hauria de posar un punt després de “X anys” ja que el que diu fa referència al mateix tema.
    Ha escrit “tenir que” quan en català s’escriu “haver de”.
    -Segon paràgraf:
    En el segon paràgraf la primera línia diu “ Una d’aquestes activitats es la venda de flors per Sant Jordi i també troben més fàcil la venda de loteria…” crec que hauria de utilitzar un connector més adient.
    -Tercer paràgraf:
    Després de “Per començar” hauria de posar un coma.
    -Quart paràgraf
    Hauria de posar una coma després de “Per una altra banda”
    Ha posat “tenim que” en comptes de “hem de”
    Creec que el que va darrere del “Per acabar” hauria d’anar en un paragràf diferent ja que no esta parlant dels aspectes negatius.
    -Últim paràgraf:
    Ha escrit “decessaris” en comptes de “necessaris”

  25. souhaila diu:

    Jo he corregit la redacció de macarena … i crec que esta força bé encara que hi falta un títol i hi ha alguns petits errors com per exemple algunes faltes de ortografia com: financiar-lo, fará, treure-n’s, correr, pero (en algunes frases),pasar, sino.
    Hi ha en algunes frases falta de concordança.
    I per finalitzar ha utilitzat una expressió del castellanisme :desde
    Però en general esta força bé.

  26. Tania Pozo diu:

    He fet la correcció de Chavela Perez
    Crec que la seva redacció esta be però te un error d’ortografia:
    Decessaris, voldria dir necessaris .

  27. H. Lglas diu:

    Correcció de EduardPaatt que per cert un nom molt friki.
    Sincerament els meus ulls san dissolt de tantes faltes i de tantes paraules escrites malament. Una redacció feta al últim moment i ni tan sols la repassat.
    En primer moment diu moltes coses que no tenen sentit i tampoc s’ha basat molt en el tema que es demana i els paràgrafs no estan ben estructurats com es demanava.

    Faltes d’ortografia.

    Recaudar : sembla ser un castellanisme, en tot cas seria “recaptar” (línia 1)
    Vendre flors de nadal: vendre flors per nadal. (línia 2)
    Por arribar a ser un de molt bon: frase sense sentit i en tot cas seria “Pot arribar a ser un de molt bo” (línia 2 i 3)
    l’INS Plà d’en Boet: IES Pla d’en Boet o Institut Pla d’en Boet.
    (línia 3)
    Da: Castellanisme. Paraula correcte “dona”
    (línia 6)
    benecici: Esta escrita malament, “benefici” es la paraula ben escrita.
    (línia 8)
    Treiem: No estic segura, però crec que en tot cas seria “ traiem”.
    (línia 10)
    Maravellós: Paraula correcte “meravellós”.

    Son aquestes les faltes que e trobat, potser n’hi ha de més.
    EduardPaatt, espero que hagis après una mica de la meva correcció i per la pròxima vegada escrius una mica millor.
    Ànims, que tu pots!

    😀

  28. H. Lglas diu:

    Vull corretgir un error meu.
    San: s’han
    (línia 2)
    😛

  29. Chavela Pérez Valdez diu:

    REDACCIÓ DE : Jorge Calderón 4B

    Per començar la correcció, crec que tinc el dret de criticar-la com amb sembli bé.
    Aquesta redacció esta ven plantejada, te tots el seus paràgrafs ven definits, amb els connectors encertats.

    Per un altre banda, s’ha despreocupat per mirar les seves faltes de ortografia, crec que un noi de 4rt d’ESO no tindria que fer aquestes falta com: financiar-lo.(finançar-lo)..etc

    Per acabar malgrat que he pogut corregir les faltes que havia fet, el més important es que ha fet un bon plantejament.

    PARAULES COREGIDES SÓN POSADES EN MAJÚSCULES:

    Els alumnes de 4rt d’ESO acostumen a anar de viatge de final de curs. Per FINANÇAR-LO solen preparar diverses activitats per tal d’obtenir diners. Una d’aquestes activitats seria la venda de flors per Sant Jordi.
    Com tot en aquest món aquesta activitat te aspectes negatius i positius.

    En primer lloc, per una part aquesta venda de flors afavoriria molt per a la nostre part a que POGUÉSSIM pagar el VIATJE i d’aquesta manera que POGUÉSSIM gaudir d’una gran EXPERIÈNCIA, ja que fa quatre anys que aquest VIATGE no és FA.

    Per altre part aquesta activitat és una gran manera de RELACIONAR-SE amb la gent i així practicar la llengua oral a l’hora de vendre-les.

    Finalment hi hauria un aspecte negatiu, és cert que aquesta activitat la FARÍEM per el nostre bé, PERO a l’hora ESTARÍEM TRAIENT feina a altres tendes que TAMBÉ NECESSITEN aquests clients, es dir no se si ser una mica egoista o una mica solidari.

    En conclusió, hi han aspectes positius i negatius, és a dir encara queda molt de temps per valorar quina és la millor opció, i acabarem escollint la millor!

  30. Irene diu:

    He corregit la redacció de la Souhaila.
    El text respecta les cinc parts, el registre és correcte i les idees s’ajunten bé, però hi ha alguna incoherència i diverses faltes d’ortografía.
    1r paràgraf:
    -venta: venda
    -per el: pel
    -hi ha una incoherència a la part on diu: ” i com a iniciativa han escollit aquesta entre d’altres.” Crec que més que una iniciativa és una activitat.

    2n paràgraf:
    -es: és
    -vents: vends
    – i hi ha: i ja

    3r paràgraf:
    -taraves: soposo que voldria dir a travès
    -gracies: gràcies
    -No s’enten la última frase on diu : ” i gràcies a aquesta pots realitzar alguns aspectes que no faries.” A què es refereix amb aquesta? Què vol dir amb aquesta frase?

    4t paràgraf:
    -algun: alguna (es refereix a dificultat)
    -ventre: vendre
    – per el ambient: per l’ambient
    -diner: diners
    -” i després que guanyis pocs diners, perquè, la gent no compri”: el perquè no va entre comes.

    5è paràgraf:
    -per concloure: Per concloure
    -Hi ha una incoherència en la frase “Per concloure, crec que en aquesta hi ha…”: Què vol dir amb aquesta? No ho especifíca.
    -“… hi ha aspectes negatius i d’altres negatius”: soposo que vol dir “hi ha aspectes positius i d’altres negatius”
    -el esforç: l’esforç

  31. Qualsevol diu:

    Jo, qualsevol, he fet un intent de correció del exposat de Cristian.

    …la opció de vendre amb poc esforç…. -> L’opció. És una paraula de gènere masculí.
    …les demes persones. -> Les altres persones. La paraula “demés” en aquest cas és un espanyolisme.
    …tot lo possible… -> No. Correctament s’ha d’escriure <>, ja que, altre cop, és un espanyolisme.

    Amb tot això dit, penso qué el text és molt neutre. Amb això vull dir, qué el què s’exposa és molt semblant amb la resta de redaccions. No hi ha res de nou. També s’ha d’admetre qué el text no dona per gaire.
    Ara, les paraules utilitzades molt correctes.

  32. Desirée Maleno diu:

    Jo he fet la correció de Irene de 4rt B.

    Des de el meu punt de vista en el quart parafang no cal que torni a posar un altre vegada de la venda de flors, pot posar millor de la activitat, o buscar un altre sinònim per no repetir tantes vegades venda de flors.
    Te alguna que altre falte, finançar-lo (financiar-lo), aprèn (aprén), conclusió (conclussió) .

  33. Fabian Aponte diu:

    Correcció de Said Al Fahssi.

    En primer lloc, no té els 5 paràgrafs, però el text està bé redactat.
    I en segon lloc, hi ha comès algunes faltes d’ortografia.

    Faltes: 4rt ESO (4rt d’ESO), solen organitzen (solen organitzar), si sabem és ( sí que sabem és), el companys (els companys), diners cosa (diners cossa), no obstant (no obstant això), de que (de què), i hagin (hi hagi).

  34. Jorge Calderón 4B diu:

    Per començar la correcció he de dir que el registre utilitzat en aquest text ha estat el correcte en tot moment i sense cap desfase. Això en rpimer lloc. en segon l’estructura ha estat bé exeptuant els paràgrafs que habien de ser cinc i només es troben tres. i finalment amb l’ortografia, ha estat tot correcte però hi ha una paraula que no acabo de entendre (germanor)? per lo demés la trobo correcte!!!

  35. Carlos Ríos diu:

    He corregit la redacció de la Natine Diarra.

    Cal destacar que el sentit del text és totalment correcte però no empra bé l’ortografia. Has de vigilar sobretot de no confondre el és en funció de verb i el es en funció de pronom. També hi ha faltes d’ortografia però dono per fet que has sigut tu sense voler en teclejar.

    Ortografia:
    – Unes de les iniciatives es vendre flors – és
    – Un dels avantatges de vendre flors es – és
    – A mes a mes – A més
    – D’altre banda – D’altra banda
    – D’altre banda coneixen el món de vendre productes client i comerciant – No té cap sentit
    – S’ha de tenir en compta – en compte
    – A mes a mes s’ha de mirar – A més
    – En el que esta el país ara mateix – En què es troba el país actualment
    – Ja no es comprant tant com abans – Ja no es compren tant com abans
    – En conclusió la venda de flors esta bé – està
    – Pugui vendrà mes fàcil – vendre/més

  36. Roger Oliva diu:

    He fet la correcció del text del Jose Vicente.
    La redacció no està prou malament , està ben estructurada, però té algunes faltes d’ortografia:
    Al institut- L’instiut
    las roses- les roses
    venes les flor- vens les flors
    tracta- tracte
    El text esta ben puntuat, però utilitza alguns vulgarismes com per exemple:
    guanyar-te les peles (guanyar diners), top-manta ( venda ambulant).
    Fa una bona presentació del tema però durant el desenvolupament inclou temes que no són de la temàtica.

  37. Ben Moussa diu:

    He corregit la redacció d’en Raúl Cantarero.
    La redacció està ben estructurada amb una introducció, un nus i una conclusió. Segueix la pauta dels 5 paragrafs i no té cap falta d’ortografía ni cap falta de puntuació. Fa un bon ús de les paraules i utilitza un vocabulari adequat sense cap vulgarisme. S’expressa bé sense cap dificultat, és a dir, s’entén tot el que vol transmetre.

  38. Gemma Chica diu:

    Correcció de l’Alba Panera

    VENDRE FLORS ÉS LA MILLOR SOLUCIÓ? (està corregit directament al text)

    Els alumnes de 4t d’ESO hem decidit fer un viatge de final de curs. Per guanyar diners d’alguna forma, vendrem flors el dia de Sant Jordi.
    Aquesta activitat és una manera fàcil i còmoda de guanyar diners ràpidament, ja que som moltes persones que ho fem a la vegada i a llocs diferents. Per aquest dia és tradició la venda de flors, per tant, la gent ens compraria.
    És una bona manera de recaptar diners per finançar un viatge de fi de curs.
    D’altra banda també hi ha punts en contra. Com per exemple que faci mal temps i no puguem sortir al carrer a vendre-les o posar-nos en un lloc on no passi la gent o no cridem gaire l’atenció. També hi ha la por de no guanyar el suficients diners per que el viatge ens surti a un preu raonable.
    L’esperança és l’últim que es perd, o això diuen. Per tant crec que recaptarem bastants diners per que el viatge ens surti bé econòmicament. I així, poder anar tots a Menorca a passar uns dies meravellosos.

    (L’estructura de la redacció esta bé , ja que conté els paràgrafs necessaris)
    (Jo diria que falta un altre punt o motiu al paràgraf de les raons positives de fer aquesta activitat.) (Algunes paraules les repeteix bastants cops)

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *