Tutor de Treball Final de Màster
– Una seqüència didàctica poètica a través del diari de lectura: una proposta didàctica innovadora per a l’ensenyament de poesia a quart d’ESO. Clàudia Pey. Universitat de Barcelona, 2019.
– Explica’m què ha passat: proposta d’innovació educativa en Llengua i Literatura Catalanes. Glòria Riera. Universitat de Barcelona, 2019.
– Derribar molinos educativos: revisión y estudio de la Ruta literaria de “El Quijote” como aproximación interactiva con el alumnado adolescente. Cèlia Solà. Universitat de Barcelona, 2022.
– Ruta literària del Tríptic de la Terra de Mercè Ibarz per la serra de Collserola. Dídac Cerezo. Universitat de Barcelona, 2022.
– Els jugadors de whist de Vicenç Pagès Jordà: un dietari i una ruta literària per a una proposta didàctica. Roger Font. Universitat de Barcelona, 2022.
– La Bufetada de Narcís Oller com a eina per a fomentar l’ús oral del català. Francina Cirera. Universitat de Barcelona, 2025.
– La cançó improvisada com a eina pedagògica per desenvolupar el pensament crític a l’aula. Genís Tomàs. Universitat de Barcelona, 2025.
– Ensenyar català a nouvinguts amb una visió multimètode: tres situacions d’aprenentatge dissenyades per a l’aula d’acollida de l’INS Mercè Rodoreda. Laura Donaire. Universitat de Barcelona, 2025.
– La paraula com a camí: Una proposta didàctica per a l’assignatura de Creació Literària a batxillerat. Teresa Roig. Universitat de Barcelona, 2025.
Tribunal de Tesi Doctoral
– ¿Qué enseñamos cuando enseñamos poesía? Un estudio de caso de la interacción didáctica y las actividades de aula en la educación secundaria chilena. Eduardo Asfura. Directora de Tesi: Neus Real. Tutora: Ana María Margalló. Universitat Autònoma de Barcelona, 2023. Tribunal: Glòria Bordons, Martina Fittipaldi i Mariona Masgrau. Suplents: Anna Cros, Vanessa Amat i Jordi Clopés.