El passat diumenge dia 11 de desembre va tenir lloc la primera reunió del grup coordinador de les IV Jornades de Literatura, Territori i Educació, que tindran lloc la primavera del 2017 a Arenys de Munt.
Aquestes jornades són organitzades per la Xarxa d’Innovació Educativa Geografies Literàries 3.0 i aglutinen professors d’Universitats dels Països Catalans. L’objectiu és fomentar propostes i experiències didàctiques basades en rutes i itineraris didàctics a partir d’obres literàries, llocs i espais geogràfics.
Les jornades reuniran investigadors, docents i estudiants universitaris que exploraran a través de ponències i taules rodones, les relacions entre patrimoni i literatura en l’àmbit educatiu.
Les anteriors edicions s’han portat a terme a València, Ontinyent i Sagunt.