PEUS LLIURES I CURIOSOS

Aquest any, apostem per un nou projecte, “Els peus descalços” una pràctica senzilla i molt beneficiosa pel desenvolupament físic, motor, sensorial i emocional dels infants. I és que els peus tenen un paper molt més important del que sovint imaginem.

Anar descalç educa perquè acompanya el creixement global dels infants i fomenta un desenvolupament neurològic més complet.

 

Els peus són una font d’informació, caminar sobre diferents superfícies ajuda als menuts i menudes a desenvolupar la percepció tàctil, la coordinació de moviment i els fa prendre consciència de l’espai. És una forma de  descobrir així el seu cos i el món exterior.

A la Baldufa ens agraden els peus lliures, curiosos, tafaners, sensibles, amorosos, capaços… uns peus que ens obren un món al creixement.

I vosaltres com us sentiu quan camineu descalços? Si encara no ho heu fet us convidem a provar-ho!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *