Paradeta de Nadal

Aquest any, com tots els altres, els de 6è hem intentat fer una sèrie d’activitats per recaptar diners i poder marxar de final de curs.
Per Nadal vam decidir fer una paradeta per recaptar diners. Vam vendre coses fetes per nosaltres com: arbres fets amb fil verd, arbres de filferro, boles de nadal, capsetes sorpresa, cors de roba i cèrvols decoratius per guarnir l’arbre de nadal i estrelles. Després també vam agafar pals del pati i vam fer estrelles per posar a l’arbre de nadal o a algun altre lloc. També vam fer cérvols amb pinyes. Agafàvem ulls de plàstic i pals i els guarníem, després els hi fèiem les banyes amb pals.
Vam estar molt contents amb el resultat dels tallers i amb la venda dels productes. Ens va sortir bastant bé.

Esperem seguir guanyant diners per poder marxar de final de curs.

Gràcies pel vostre suport!!!!

Encantats i Agulles d’Amitges

LA SINIA A CASA (27-29 ABRIL)

Benvolgudes famílies de 6è,

Comencem una nova setmana a casa, ja en són moltes. Aquesta setmana és de tres dies, dijous i divendres són dies de festa escolar i no hi haurà vídeo trobades. Aprofiteu per gaudir de les estones de sortir al carrer.

A continuació us adjuntem el full de tasques per a la setmana del 27 al 29 d’abril:

Fem el Pregó de la Festa Major!!

Els de 6è el mes de setembre vam fer el pregó per tota l’escola per comunicar l’inici de la Festa Major. Al principi ens vam dividir en 6 grups a cada classe i vam començar a fer el guió.

Després vam estar molts dies practicant-lo i representant-lo fins que ens ho vam saber de memòria.

Al final va arribar el gran dia i tots vam anar per les classes a fer el nostre pregó.

Va ser un dia molt emocionant perquè vam poder gaudir del treball que havíem fet durant dues setmanes.

Els Encantats