Bifidum Dish (El Montcau)

Bifidum Dish queda inaugurat! Malgrat els nervis i la espera per fi hem pogut fer un tastet de la nostra cuina bacteriana. Els nens i nenes de la Mola han pogut bescanviar el val per una degustació d’allò més atípica! Pensàveu que la salsa picant no s’acabaria? Us equivoqueu!

Ferment 9

Per fi ha arribat el dia! El Montcau rep amb molta il·lusió l’equip de Ferment 9, dos grans experts en ferments que ens ajuden a completar el nostre projecte final!! Qui es podrà resistir als nostres “pinxos”?

Trobada de danses de 3r de Primària.

Dimecres 6 de juny vam fer una trobada d’infants que enguany fan 3r de Primària de les escoles de Molins de Rei. Una trobada per compartir i mostrar danses catalanes.

Hem estat aprenent amb l’Eloi, el nostre mestre de música, el ball de bastons “Joan del riu”. També amb la Carme R., la Mercè i la Carme, unes àvies sardanistes de l’escola. Elles juntament amb l’Eloi, ens han pogut ensenyar com es balla una sardana amb passos curts i llargs: la Marieta Cistellera. Bé, aquí teniu el vídeo perquè pogueu veure l’experiència que vam viure.

VÍDEO COLÒNIES 3r – JUNEDA, 12-14 març’18

Del 12 al 14 de març d’enguany els infants i mestres de 3r vam poder gaudir de fantàstiques propostes al Camp d’aprenentatge de Juneda. Totes elles van girar al voltant de la vida a la granja i al paisatge propi i particular de la comarca de Les Garrigues, a Lleida. Les colònies sempre són una oportunitat de fer escola, i aprendre fora d’ella, amb els companys i adults de l’escola. Si teniu algun dubte…aquí teniu una mostra de les moltes experiències viscudes. Experiènices que ens permeten anar omplint de vida la nostra motxilla.

Dansa contemporània

Els infants de 3r interpreten dansa contemporània  sobre la música d’Edvard Grieg “A la cova del rei de la muntanya”. En aquesta dansa exploren sobre els conceptes de crescendo i accelerando relacionant-ho amb el moviment corporal.