VÍDEO COLÒNIES 3r – JUNEDA, 12-14 març’18

Del 12 al 14 de març d’enguany els infants i mestres de 3r vam poder gaudir de fantàstiques propostes al Camp d’aprenentatge de Juneda. Totes elles van girar al voltant de la vida a la granja i al paisatge propi i particular de la comarca de Les Garrigues, a Lleida. Les colònies sempre són una oportunitat de fer escola, i aprendre fora d’ella, amb els companys i adults de l’escola. Si teniu algun dubte…aquí teniu una mostra de les moltes experiències viscudes. Experiènices que ens permeten anar omplint de vida la nostra motxilla.

Dansa contemporània

Els infants de 3r interpreten dansa contemporània  sobre la música d’Edvard Grieg “A la cova del rei de la muntanya”. En aquesta dansa exploren sobre els conceptes de crescendo i accelerando relacionant-ho amb el moviment corporal.

Gimcana per Molins

La Mola i el Montcau vam organitzar un joc de pistes on havíem de descobrir un tresor a través d’un seguit de pistes situades al voltant del nostre barri. La Mola no es ho va posar pas fàcil, ja que a través d’un mapa vam fer un súper recorregut per Molins fins arribar a descobrir que el nostre tresor estava amagat al Foment! Va ser una sortida molt interessant que ens va permetre descobrir els carrers i els racons més emblemàtics del nostre poble.

Cliqueu a la foto per accedir a l’àlbum