La cursa i la batukada de 3r. Festa Major de la Sínia 2018

El passat dia 15 d’octubre, els nens i nenes de la Mola i el Montcau vam aplicar allò que havíem treballat amb l’Enric a Educació Física, vam escalfar tots aquells músculs que necessitàvem per fer una bona cursa. Seguidament, ens vam organitzar en dos torns. Mentre els x corrien, els z els animaven amb els ritmes d’una bona batukada. Després vam canviar els papers.

No sempre es guanya, però sempre aprenem.

Fem la cursa del dret i del revés.

En el nostre projecte d’inici de curs ens hem marcat el repte de conèixer Molins de Rei a partir dels emplaçaments on es porten a terme activitats de la festa Major.

El passat diumenge 23 de setembre es va celebrar la 40a. Cursa Popular de Sant Miquel. Molts nens i nenes van còrrer la cursa de 1.5 quilòmetres i es van fixar en el seu recorregut.

El dijous vàrem decidir que volíem fer la cursa popular, la dels 3,5 quilòmetres. Els de la classe de La Mola la van fer tot seguint la direcció que marcava el plànol de la cursa, els del Montcau la van fer en direcció contraria.  A mig camí ens vam trobar i ens vam intercanviar una pista per trobar el premi de la cursa.

Al llarg del camí ens vàrem fixar molt bé en detalls del recorregut: Tipus d’edificis, places, noms de carrers, equipaments… I finalment vàrem aconseguir un saborós premi.

Bifidum Dish (El Montcau)

Bifidum Dish queda inaugurat! Malgrat els nervis i la espera per fi hem pogut fer un tastet de la nostra cuina bacteriana. Els nens i nenes de la Mola han pogut bescanviar el val per una degustació d’allò més atípica! Pensàveu que la salsa picant no s’acabaria? Us equivoqueu!

Ferment 9

Per fi ha arribat el dia! El Montcau rep amb molta il·lusió l’equip de Ferment 9, dos grans experts en ferments que ens ajuden a completar el nostre projecte final!! Qui es podrà resistir als nostres “pinxos”?

Trobada de danses de 3r de Primària.

Dimecres 6 de juny vam fer una trobada d’infants que enguany fan 3r de Primària de les escoles de Molins de Rei. Una trobada per compartir i mostrar danses catalanes.

Hem estat aprenent amb l’Eloi, el nostre mestre de música, el ball de bastons “Joan del riu”. També amb la Carme R., la Mercè i la Carme, unes àvies sardanistes de l’escola. Elles juntament amb l’Eloi, ens han pogut ensenyar com es balla una sardana amb passos curts i llargs: la Marieta Cistellera. Bé, aquí teniu el vídeo perquè pogueu veure l’experiència que vam viure.

VÍDEO COLÒNIES 3r – JUNEDA, 12-14 març’18

Del 12 al 14 de març d’enguany els infants i mestres de 3r vam poder gaudir de fantàstiques propostes al Camp d’aprenentatge de Juneda. Totes elles van girar al voltant de la vida a la granja i al paisatge propi i particular de la comarca de Les Garrigues, a Lleida. Les colònies sempre són una oportunitat de fer escola, i aprendre fora d’ella, amb els companys i adults de l’escola. Si teniu algun dubte…aquí teniu una mostra de les moltes experiències viscudes. Experiènices que ens permeten anar omplint de vida la nostra motxilla.