A partir de la lectura de la primera part de Narracions de mites clàssics, hem triat aquesta narració perquè traspua un fort amor de mare i en ella encara perviu la guerra per l’aigua i una consciència ecològica de no malbaratar-la. Quina transformació explica? Què n’opineu? Us ha agradat que incorporéssim l’àudio? Coneixeu més pervivència d’aquest mite?
Boutaina, Blanca i Alexia
Alumnes de Llatí 4t ESO, opt.3
Salve!
Molt bona feina i bon tema a escollir. Aquesta història jo la sabia i em sembla dels millors mites, almenys des de la meva opinió. Em sembla fnatàstica la conversió dels camperols en granotes, per egoistes. Això demostra que els mites tenen molta relació amb la vida avui dia, ja què hi han molts casos com aquest en el que algunes persones son tant avàres que no es dignen a compartir.
Vale!
Salve!!
Molt bona feina. Això demostra que els mites tenen molta relació amb la vida avui dia.
Està molt ben fet el prezi!
Vale!!
Salvete!!
M’ha agradat molt aquest article ja que he pogut conèixer un mite que fins ara no coneixia i que m’ha semblat interessant ja que mai havia sentit parlar d’ell.
Salve!!
Ja havia escoltat aquest mite, i em sembla molt interessant. Explica la transformació d’uns camperols en granotes. Una mica surrealista, però ho diu el mite!!
Bonum diem!
Molt bon apunt, mai havia escoltat aquest mite que per cert m’ha agradat molt i al qual explica la transformació d’uns camperols en granotes, bastant fantàstic, però molt interessant! felicitats!!!
Bon article! La metamorfosis dels camperols de Lícia en granotes, sempre m’ha cridat l’atenció, és un mite rebuscat i alhora una mica surrealista. La moralitat que podem extreure d’ell és que sempre em de ser empàtics i no ser tan egoistes.
Retroenllaç: Narracions de mites clàssics: Per què?… | El fil del mite grec
Salvete!!
Gràcies per les felicitacions a tots!
Explica la transformació de uns camperols cap a unes granotes, per haver sigut egoistes. Encara que jo hagi fet l’apunt i sigui una mica absurd comentar-ho, sent objectiva a mi m’agradaria que incorporessin un àudio per falicitar la comprensió del mite ja que no es un exercici tan repetitiu com llegir, amb l’àudio només hem d’escoltar i ja esta, es molt més pràctic.
Quan em vaig llegir el mite, haig de dir que va ser el que més em va cridar l’atenció. És un mite molt fantàstic, molt surrealista com ha dit la meva companya Júlia, que el fet que sigui tan surrealista fa que costi de creure com uns camperols es transformaven en granotes per tindre una actitud tan egocéntrica i abobinable.
M’ha agradat molt perque es molt divertit.