JOC DEL RECOMANO:Recomanem llibres a la biblioteca de l’escola

A la Biblioteca de l’escola Pàmies de Ginestar hem engegat aquest curs el “Joc del recomano”  per incentivar la lectura i la recomanació de llibres entre els xiquets.

Tenim aquest racó a la cartellera de la biblioteca per a enganxar el nostre cartellet de RECOMANO, on s’anota el títol, autor, nom del lector i el motiu de la recomanació, així com a la persona a qui adrecem el nostre llibre.

Per exemple podem trobar notes de llibres recomanats d’un alumne a un altre de la mateixa classe o entre alumnes de diferents cicles, però també notes de llibres recomanats d’alumne a mestra i de mestres a alumnes.

El curiós és també xafardejar les respostes als comentaris de cada recomanació que escriu el lector, al dors de cada nota .

La coordinadora de l’activitat ha creat un resum dels llibres més recomanats i els més llegits. Una graella de títols d’obres, puntuades també pels xiquets i xiquetes de l’escola que els han llegit.

2 thoughts on “JOC DEL RECOMANO:Recomanem llibres a la biblioteca de l’escola

1. jvernet Post author

Endavant Gisel·la i Bernardette amb aquestes iniciatives d’animació lectora que impliquen a tota la comunitat educativa, dinamitzen la biblioteca i que són un èxit de participació.

2. Pingback: Primera Trobada de Biblioteques Escolars Puntedu | Biblioteques Escolars de la Ribera d'Ebre