LLIBRE DE LES RECOMANACIONS

Suposo que ja el coneixeu!

Ja el teniu preparat a la biblioteca.

Ànim i a escriure recomanacions dels llibres que més us agradin.

Cada trimestre posarem alguna recomanació penjada en aquest bloc.

Publicat dins de CICLE INICIAL, CICLE MITJÀ, CICLE SUPERIOR, ESO, INFANTIL, RECOMANACIONS | Deixa un comentari

LLIBRES QUE ENS PARLEN DE BIBLIOTEQUES

Aquí teniu alguns llibres que podeu trobar a la nostra biblioteca i que tenen relació directa amb la biblioteca.

LA BIBLIOTECA DELS LLIBRES BUITS

RATPENATS A LA BIBLIOTECA

PETITA HISTÒRIA DE LA BIBLIOTECA DE CATALUNYA

GUILLERMO, RATÓN DE BIBLIOTECA

DEWEY, UN GAT A LA BIBLIOTECA!

EL SEGREST DE LA BIBLIOTECÀRIA

ARENA EN LOS ZAPATOS

LA TRIBU DELS ZIPPOLI

Publicat dins de GENERAL | Deixa un comentari

QUÈ ÉS LA CDU?

L’alumnat de cicle superior ha decobert el significat de CDU (classificació decimal universal) i la seva organització a la biblioteca escolar.

També han entés la importància de l’ordre de colocació dels llibres  a les estanteries. seguint la signatura.

Publicat dins de CICLE SUPERIOR, GENERAL | Deixa un comentari

Com trobem el llibre que volem?

Amb l’alumnat de 4t hem visitat la biblioteca per:

• descobrir la nova ubicació dels espais,

• entendre la col·locació i l’ordre dels llibres seguint la CDU, i

• ser conscients que ells també poden fer cerca de llibres a través del programa Epergam en l’entorn de consulta.

Publicat dins de CICLE MITJÀ | Deixa un comentari

XIQUETS I XIQUETES DE 3r A LA BIBLIOTECA

Qui vol conèixer els canvis de la biblioteca?

L’alumnat de 3r no s’ho volen perdre i visiten la biblioteca el dimecres 19 de setembre.

Després d’identificar els espais i localitzacions nous, llegim el llibre Mi amigo Juan de Kitty Crowther.

Publicat dins de CICLE MITJÀ, MODELS LECTORS, RECOMANACIONS | Deixa un comentari

ALUMNAT DE P-5 VISITEN LA BIBLIOTECA ESCOLAR

L’alumnat de P-5 han conegut més coses sobre la biblioteca en la seva visita el dijous 20 de setembre. També han participat en una activitat del conte El monstre de colors d’Anna Llenas.

Publicat dins de ÀLBUMS IL·LUSTRATS, GENERAL, INFANTIL, MODELS LECTORS, RECOMANACIONS | Deixa un comentari

ELS DE 2n A LA BIBLIOTECA

Qui són?

Són els de 2n que han visitat la biblioteca el dilluns 17 i dimarts 18 de setembre.

Reconeixen els canvis i expliquem el conte Ratpenats a la biblioteca de Brian Lies.

Publicat dins de ÀLBUMS IL·LUSTRATS, CICLE INICIAL, GENERAL, RECOMANACIONS | Deixa un comentari

ENS VISITA L’ALUMNAT DE 1r

Els primers dies de classe vam presentar la biblioteca a l’alumnat de 1r de primària.

Van aprendre el lloc on són els llibres pel seu nivell i en van prendre u de préstec.

També vam participar en un joc per descobrir els llibres de coneixements i d’imaginació.

Publicat dins de CICLE INICIAL, GENERAL | Deixa un comentari

COMENCEM EL NOU CURS

Ja hem començat el curs 18-19.

SABEU QUE A LA BIBLIOTECA HI HA CANVIS?

Doncs sí, potser t’hauràs de fixar-te on són els prestatges.

Passa per la biblioteca!!

Cada dia a l’hora del pati pots venir a fer préstec i treballar en activitats de classe.

Publicat dins de GENERAL | Deixa un comentari

ALUMNES DEL CENTRE VAN ANAR A VEURE “AGAFA EL RASPALL”

Alguns alumnes del nostre centre van assistir a la representació de l’espectacle

AGAFA EL RASPALL dins de la Fira del Llibre Ebrenc.

Ens expliquen:

“Hi havien tres dones que parlaven i recitaven.

M’ha agradat perquè he estat entretingut tota l’estona.

Hi havia una dona que li deien Àlex i de tant en tant parlava en castellà imitant a personatges.”

Adrià i Jacob Bladé Pallarés

Publicat dins de GENERAL, Litterarum | Deixa un comentari