Emi i Max i les balenes desorientades

Aquest mural l’han fet els alumnes de 4t. a partir de la lectura del llibre de Gemma Lienas: Emi i Max i les balenes desorientades. El dia 26 de maig podran conèixer a l’autora i fer-li preguntes.emi

Lectura en veu alta. Homenatge a Gloria Fuertes

En el marc de les festes de Nou Barris, es va organitzar un homenatge a Gloria Fuertes en la Biblioteca de Nou Barris. Els alumnes de 4t. van gaudir, llegint en veu alta alguns dels seus poemes. Alhora, un interpret de llenguatge de signes, anava fent la seva interpretació. També van fer un taller de xapes i una activitat creativa amb els poemes de l’autora.

Gloria

Premis xim i xesca

Enhorabona Valentina, Dayana i Luz per aquest entusiasme llegint !. Sou unes grans lectores! xim i xesca

Al voltant de Sant Jordi

Ja tenim la biblioteca preparada, esperant la lectura del finalistes dels Jocs Florals.Sant Jordi.

Gloria Fuertes

fuertesLa poesia és una bona eina per a estimular l’aprenentatge, millorar el vocabulari i enfortir els vincles afectius. Els alumnes de 4t estan treballant els poemes de Gloria Fuertes per a fer una lectura en veu alta, amb altres escoles, en la seu del districte el 9 de maig.

Crispin el cerdito que lo tenia todo

Con una caja vacia y la historia de Crispin, los niño/as de ciclo inicial  han  hecho un GRAN DESCUBRIMIENTO:

¡La IMAGINACIÓN  y nuestros AMIGOS son los mejores regalos del mundo!

, crispin

Maria ens explica un conte

Els alumnes de Cicle Inicial han gaudit escoltant el conte ” El gegant dels ocells “, que en el nostra racó de biblioteca els ha explicat Maria.maria

Nova mascota

Us presento a la Gúspira, la nova mascota de la biblioteca.

La Sharon Ruiz de 5è va ser la guanyadora del concurs” es busca nova mascota” amb el seu dibuix i la Jennyfer Lujan de 4t es va inventar el nom de Gúspira.

Segur que ens fa passar molt bons moments i ens anima a seguir llegint !!!.guspira

Bibliobossa

Ja podem compartir llibres, revistes i gaudir d’una estoneta de lectura en família amb la bibliobossa.bibliobossa-1

Taller Ricard Bonmatí