Què puc llegir aquest estiu?

Segur que durant l’estiu pots fer moltes coses
– Anar a la platja i jugar amb la sorra
– Passejar pel parc i explorar nous racons
– Jugar amb els amics a fet i amagar
– Menjar gelats de tots els gustos…
i a més LLEGIR.
Aquí us deixem una guia de lectures.
Recordeu que podeu anar a les biblioteques públiques on, a més de llibres, trobareu un munt d’activitats.
BONES VACANCES!

A la descoberta de la biblioteca!

Encara no hi has jugat?
Doncs, que esperes? No perdis ni un moment!

Joc de les biblioteques de la Diputació.

El joc de A LA DESCOBERTA DE LA BIBLIOTECA! vol ensenyar els infants a través de diferents proves i reptes com funcionen les biblioteques.
En Xandri és un extraterrestre que visita el nostre planeta i vol recollir molta informació sobre com vivim i com és la terra. En Genius i els seus amics han decidit ajudar-lo i, per això, li ensenyes les biblioteques.

9a Fira d’intercanvi de llibres 2018

Recordeu que el dia 23 d’abril, Sant Jordi, tornarà la Fira d’intercanvi de llibres a l’escola “LA NOVENA”. Els delegats tenen tota la informació del funcionament però, si teniu algun dubte, els hi podeu preguntar o dirigir-vos a la comissió de Biblioteca.

Sobretot quan pensis en un llibre per intercanviar “PENSA EN ELS ALTRES”. Recorda el lema del projecte de l’escola d’aquest curs.

Busca un llibre que a tu també t’agradi i porta’l!

Vulguis pels altres el que a tu també t’agradaria.

Llibres de poemes

Res millor per celebrar el Dia Mundial de la Poesia que presentar-vos dos llibres de poemes que ens han arribat a la biblioteca de l’escola.Plouen Poemes” , excel·lent recull de poemes de diversos autors que han escrit principalment per als infants i “Comerç de poemes” on  Lola Casas ens presenta una sèrie de poemes sobre els comerços que podem trobar pels carrers dels nostres pobles i ciutats.

Fitxa llibre

Revista Faristol. (Crítica Marta Luna)

Musta

Fitxa Llibre